"Lipomin" şi "Carpatina" au un nou director general în persoana lui Liviu Irimia (39 ani), începând cu luna octombrie a acestui an. Liviu Irimia vine de pe poziţia de director de marketing al "InBev România" şi va gestiona din poziţie executivă businessul "Lipomin" şi "Carpatina". Compania se află în plin proces de transformare după ce a achiziţionat la mijlocul anului izvorul de apă plată Domogled de la Herculane. "Creşterea pe care ne-am asumat-o pentru anul viitor trebuia gestionată strâns de o persoană cu state vechi de plată în zona noastră de business. Liviu Irimia se află în topul executivilor din această piaţă, aşa că l-am convins să ni se alăture", declară Mihai Bratu, preşedinte al Consiliului de Administraţie Lipomin.
Liviu Irimia şi-a legat numele ca manager de cele mai importante nume din industria FMCG care activează în România: R.J.Reynolds, Total Distribution Group, Nestlé, Beiersdorf sau InBev.
În cadrul InBev România, Liviu Irimia a reuşit ca director de marketing, împreună cu echipa sa de12 persoane, să aşeze brandul Bergenbier pe prima poziţie în segmentul său de piaţă. "După 14 ani de muncă asiduă în companii de primă mână din FMCG, am strâns o doză semnificativă de experienţă şi informaţii. Carpatina îmi oferă şansa să folosesc la maxim know-how-ul dobândit până acum pentru că piaţa apei minerale naturale este concurenţială, iar intenţia de creştere a afacerii trebuie susţinută cu strategie, planuri pe termen lung şi decizii bine documentate", declară Liviu Irimia, director general Lipomin şi Carpatina.
Carpatina a intrat în portofoliul Lipomin SA în februarie 2006, prin achiziţionarea pachetului majoritar de acţiuni. În 2007, Carpatina şi Lipomin au îmbuteliat şi vândut 74 milioane litri de apă, vânzări care s-au ridicat la aproximativ 10 milioane de euro. Carpatina şi Lipomin deţin aproximativ 7% din piaţa românească de apă minerală îmbuteliată la pet.