"L'Oreal" SA, cel mai mare producător mondial de cosmetice, va stopa distribuţia mărcii Garnier în China, urmând să se concentreze pe alte branduri în această ţară. Decizia companiei franceze vine după ce, săptămâna trecută, rivalul său american "Revlon" Inc. a anunţat că va ieşi din ţara asiatică.
"L'Oreal" a lansat marca Garnier în China în anul 2006. Acest brand a generat aproape 1% sau 15 milioane de euro din vânzările anuale realizate de companie în aceasta ţară.
Unele societăţi europene şi americane din sectorul produselor de înfrumuseţare au făcut eforturi să-şi consolideze prezenţa în China, în condiţiile în care avansul economiei ţării încetineşte. "Revlon" va înceta să mai activeze pe această piaţă şi astfel va elimina circa 1.100 de posturi locale. Totodată, compania americană "Procter & Gamble" Co. a anunţat, în mai 2013, că a pierdut cotă pe piaţa Chinei.