MACRO NEWSLETTER-30 Iulie 2019

Ziarul BURSA #Macroeconomie / 30 iulie 2019

MACRO NEWSLETTER-30 Iulie 2019

Încrederea consumatorilor din SUA a crescut uşor în iulie 2019, conform datelor finale ale indicelui publicat de University of Michigan, până la 98,4 de la 98,2 în luna precedentă. Indicele situaţiei curente a scăzut până la 111,1 de la 111,9 în luna anterioară, iar indicele aşteptărilor pentru următoarele 12 luni a crescut până la 90,1 de la 89,3 în luna precedentă. Aşteptările inflaţioniste pentru următoarele 12 luni au scăzut până la 2,6%, de la 2,7% în iunie 2019.

(Sursa: University of Michigan)

Creditul acordat rezidenţilor din Brazilia şi-a temperat creşterea anuală în iunie 2019, până la 5,1%, de la 5,4% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,4%. Creditul acordat companiilor nefinanciare a scăzut cu o rată anuală de 0,8%, după o stagnare în luna anterioară, în condiţiile unui avans lunar de 0,1%, iar creditul acordat gospodăriilor populaţiei şi-a accelerat creşterea anuală până la 10,1%, de la 10% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,6%.

(Sursa: Banco Central do Brasil)

Volumul vânzărilor retail din Danemarca şi-a accelerat scăderea anuală în iunie 2019, până la 1,1%, de la 0,7% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,5%, după un declin de 0,3% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare şi alte bunuri de uz curent au scăzut cu o rată anuală de 2,3%, după o scădere de 1,8% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,6%, iar vânzările bunurilor de consum durabile au scăzut cu o rată anuală de 0,6%, după o creştere de 1% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,3%.

(Sursa: Statistics Denmark)

Volumul vânzărilor retail din Lituania şi-a accelerat creşterea anuală în iunie 2019, până la 5,7%, de la 3,4% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 1,2%, după un declin de 2,7% în luna anterioară. Volumul vânzărilor de produse alimentare a crescut cu o rată anuală de 3%, după o scădere de 0,2% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 1,4%, iar vânzările de produse nealimentare au crescut cu o rată anuală de 9,1%, după o creştere de 8,8% în luna anterioară, pe fondul unei noi creşteri lunare de 0,1%.

(Sursa: CSO Ireland)

Volumul vânzărilor retail din Irlanda, exclusiv vânzările auto, şi-a temperat creşterea anuală în iunie 2019 până la 1,9%, de la 3,1% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 1,1%, după un declin de 1,7% în luna anterioară. Volumul vânzărilor de produse alimentare a scăzut cu o rată anuală de 0,3%, după un avans de 2,3% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 1,8%, iar vânzările de produse nealimentare, exclusiv automobile şi combustibili, şi-au temperat creşterea anuală până la 4,7%, de la 5,2% în luna anterioară pe fondul unei noi scăderi lunare de 0,6%.

(Sursa: CSO Ireland)

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb