Încrederea consumatorilor din SUA a crescut uşor în iulie 2019, conform datelor finale ale indicelui publicat de University of Michigan, până la 98,4 de la 98,2 în luna precedentă. Indicele situaţiei curente a scăzut până la 111,1 de la 111,9 în luna anterioară, iar indicele aşteptărilor pentru următoarele 12 luni a crescut până la 90,1 de la 89,3 în luna precedentă. Aşteptările inflaţioniste pentru următoarele 12 luni au scăzut până la 2,6%, de la 2,7% în iunie 2019.
(Sursa: University of Michigan)
Creditul acordat rezidenţilor din Brazilia şi-a temperat creşterea anuală în iunie 2019, până la 5,1%, de la 5,4% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,4%. Creditul acordat companiilor nefinanciare a scăzut cu o rată anuală de 0,8%, după o stagnare în luna anterioară, în condiţiile unui avans lunar de 0,1%, iar creditul acordat gospodăriilor populaţiei şi-a accelerat creşterea anuală până la 10,1%, de la 10% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,6%.
(Sursa: Banco Central do Brasil)
Volumul vânzărilor retail din Danemarca şi-a accelerat scăderea anuală în iunie 2019, până la 1,1%, de la 0,7% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 0,5%, după un declin de 0,3% în luna anterioară. Vânzările de produse alimentare şi alte bunuri de uz curent au scăzut cu o rată anuală de 2,3%, după o scădere de 1,8% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 0,6%, iar vânzările bunurilor de consum durabile au scăzut cu o rată anuală de 0,6%, după o creştere de 1% în luna anterioară, pe fondul unei scăderi lunare de 0,3%.
(Sursa: Statistics Denmark)
Volumul vânzărilor retail din Lituania şi-a accelerat creşterea anuală în iunie 2019, până la 5,7%, de la 3,4% în luna precedentă, pe fondul unei creşteri lunare de 1,2%, după un declin de 2,7% în luna anterioară. Volumul vânzărilor de produse alimentare a crescut cu o rată anuală de 3%, după o scădere de 0,2% în luna precedentă, în condiţiile unei creşteri lunare de 1,4%, iar vânzările de produse nealimentare au crescut cu o rată anuală de 9,1%, după o creştere de 8,8% în luna anterioară, pe fondul unei noi creşteri lunare de 0,1%.
(Sursa: CSO Ireland)
Volumul vânzărilor retail din Irlanda, exclusiv vânzările auto, şi-a temperat creşterea anuală în iunie 2019 până la 1,9%, de la 3,1% în luna precedentă, pe fondul unei scăderi lunare de 1,1%, după un declin de 1,7% în luna anterioară. Volumul vânzărilor de produse alimentare a scăzut cu o rată anuală de 0,3%, după un avans de 2,3% în luna precedentă, în condiţiile unei scăderi lunare de 1,8%, iar vânzările de produse nealimentare, exclusiv automobile şi combustibili, şi-au temperat creşterea anuală până la 4,7%, de la 5,2% în luna anterioară pe fondul unei noi scăderi lunare de 0,6%.
(Sursa: CSO Ireland)