Retargeting.ro, soluţie de personalizare a comunicării cu vizitatorii afacerilor de e-commerce, a dezvoltat un modul specific pentru Black Friday, prin care se aşteaptă să crească ratele de conversie ale magazinelor online până la 10-12%.
Conform studiilor la nivel internaţional, de Black Friday numărul acţiunilor directe de marketing realizate de retaileri către clienţi creşte cu 37%, ceea ce creează un zgomot generalizat, iar din acest motiv, în această perioadă a reducerilor, ratele de deschidere ale emailurilor scad de la 8-10% în mod normal, la 4%.
Prin modulul de Black Friday dezvoltat de Retargeting.ro, emailurile sunt optimizate, prin identificarea timpului optim de trimitere, prin crearea unor titluri personalizate şi crearea unui conţinut în acord cu aşteptările clienţilor.
"De Black Friday, cumpărătorii sunt puşi în faţa unui tsunami de mesaje de marketing, iar singurul mod prin care îi poţi urca în barca ta este prin personalizare, prin adresare individualizată. Mesajele vin din toate părţile: notificări, email-uri, sms-uri, bannere peste bannere. Este un zgomot generalizat. Singurul mod în care poţi atrage atenţia vizitatorului este printr-o comunicare personalizată, care împiedică vizitatorul să fie dus de val către un alt magazin online. Am adaptat funcţionalităţile de personalizare ale Retargeting la comportamentul specific de Black Friday şi am creat un modul nou, special pentru acest moment din an", declară Mugur Frunzetti, acţionar Retargeting.ro.
Modulul creat analizează acţiunile vizitatorilor de pe site ţinând cont de specificul comportamentului de achiziţie de Black Friday. În urma analizei automate şi instantanee, Retargeting ia în mod automat o decizie de acţiune pentru a încuraja finalizarea achiziţiei pe site-ul respectiv.
"Comportamentul cumpărătorilor de Black Friday este foarte diferit de cel, să-i spunem, normal. În sensul că de Black Friday achiziţia este dictată aproape exclusiv de preţ. O particularitate este că, deşi vizitatorii navighează pe un număr mai mare de site-uri pentru a găsi cea mai bună ofertă, decizia de achiziţie se ia rapid, nu este amânată. Retargeting monitorizează şi cuantifică diferit acţiunile utilizatorilor în raport cu preţurile şi reducerile aplicate, pentru a identifica produsele cu cea mai mare probabilitate de achiziţie, iar apoi le evidenţiază rapid vizitatorului" declară Rares Banescu, fondator Retargeting.ro.
Modulul de Black Friday poate fi implementat împreună cu soluţia Retargeting.ro pentru magazinele online, indiferent de dimensiunea acestora. Implementarea durează 2-4 ore, iar aplicaţia începe optimizarea instantaneu. Rezultatele optimizării apar încă din prima lună de utilizare. Pentru clienţii actuali ai Retargeting, creşterile medii obţinute în prima lună sunt de minim 30%.
"Emailurile optimizate de Retargeting.ro au în general rată de deschidere de 80%. În perioada de Black Friday aceasta este afectată de volumul uriaş de emailuri primite de cumpărători, însă ratele de deschidere rămân în jurul a 50%. Iar pe această bază, ratele de click sunt de 80-90%, pentru că vorbim despre un conţinut optimizat şi personalizat", adaugă Rareş Bănescu.
Retargeting.ro este un start up românesc care propune magazinelor online o aplicaţie pentru optimizarea conversiei vânzărilor online prin personalizarea integrată a mesajelor transmise de site către vizitatori.
Retargeting.ro este înfiinţat de Rareş Bănescu, expert în dezvoltare de produse online cu experienţa de peste 7 ani. Din 2014, în acţionariatul Retargeting.ro a intrat antreprenorul Mugur Frunzetti.