Florăria Magnolia face bilanţul pentru 2020 şi arată că în ultimul an a înregistrat o creştere a cifrei de afaceri cu peste 6% faţă de 2019. Astfel, compania ajunge la încasări de aproximativ 8 milioane de euro, porivit uini comunicat de presă al Florăriei Magnolia.
Pentru 2021, Magnolia îşi propune să deschidă noi puncte de lucru şi estimează o creştere a cifrei de afaceri cu până la 30%.
În 2020, pentru florăria Magnolia, principalul canal de vânzare a fost cel online, care a reprezentat aproximativ 43% din totalul de vânzări pentru acest an. Cele mai căutate flori au fost cele de primăvară, mai exact lalele, alstroemeria şi trandafiri roşii. Coşul mediu de cumpărături a ajuns la aproximativ 275 de lei.
Oraşele cu cele mai mari volume de comenzi au fost Bucureşti şi Cluj-Napoca. Pe plan extern, cele mai multe comenzi vin din ţări precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie (Londra) şi Germania.
În 2021 Magnolia are în plan dezvoltarea reţelei prin deschiderea de noi florării în ţară, potrivit comunicatului.
Florăria Magnolia estimează că anul acesta, în România, piaţa de flori va fi în creştere, deoarece pentru foarte multe persoane să dăruiască flori este un mod uşor şi accesibil de a fi mai aproape de cei dragi.