Mark Walton, Chief Creative Officer la Scala JWT Bucuresti si JWT Praga si-a dat demisia pentru a regiza spoturi TV si filme de scurt si lung metraj.
Dupa 15 luni la agentia de publicitate Scala JWT, care au adus Romaniei si aurul la unul din cele mai importante festivaluri de creativitate din lume - Epica Awards (2006) - Walton a decis incheierea contractului sau pentru a regiza si a coordona proiecte in Europa si dincolo de Europa.
"Companiile de productie romanesti rivalizaza cu unele dintre cele mai bune companii de productie din America si Marea Britanie, avand oameni si echipe de prima mana. Am putut sa observ lucrul acesta indeaproape, regizand cateva proiecte aici pentru Evenimentul Zilei si Bancpost", spune Walton. Desi isi va petrece cea mai mare parte a timpului in Romania, Walton va regiza si pentru agentii din Praga, Sofia, Atena, Kiev si Moscova. Unul din primele lui proiecte este pentru Warner Brothers din Los Angeles.
Premiat in repetate randuri ca regizor de film si veteran al publicitatii, Walton a regizat peste tot in lume campanii pentru BBDO, D"ARCY, Chiat Day, Lowe, JWT, si FCB, pe conturi precum Chrysler, Kraft, Listerine, Coca-Cola, 7 UP, Yellow Pages si Ford.
Walton este si membru al prestigioasei Directors Guild of America, organizatie ce reuneste cele mai bune talente regizorale din lume si are sedii in Los Angeles, Chicago si New York. "The Directors Guild este o organizatie in care se accede extrem de greu; trebuie sa iti depui portofoliul si premiile castigate si sa ai aprobarea tuturor celor trei filialele numai ca sa devii eligibil", explica Walton.
Walton mai este reprezentat si de Big Films, Minefield Pictures si Ace Films din Canada si S.U.A..