McDonald's anunţă promisiunea globală faţă de familii printr-un plan de creştere global, care se concentrează pe meniurile pentru copii, pe promovarea lecturii şi pe sprijinul acordat familiilor prin intermediul Fundaţiei pentru Copii Ronald McDonald, precizează compania într-un comunicat remis astăzi Redacţiei.
Conform documentului, până în 2022, compania va dezvolta meniul "Happy Meal" în 120 de ţări, prin oferirea unei varietăţi de produse realizate din ingrediente simple şi prin comunicarea transparentă, responsabilă şi inovatoare a tuturor informaţiilor nutriţionale ale produselor, cu scopul de a creşte vânzările produselor recomandate pentru "Happy Meal".
Steve Easterbrook, CEO McDonald's, a declarat: "Suntem unul dintre cele mai cunoscute lanţuri de restaurante din lume şi ne asumăm responsabilitatea pe care o avem faţă de familii şi faţă de produsele pe care le oferim clienţilor, promovând lectura şi oferind sprijin familiilor care au nevoie de noi prin intermediul Fundaţiei pentru Copii Ronald McDonald. Având în vedere deschiderea pe care o avem, ne dorim ca toate acţiunile pe care urmează să le implementăm să ofere mai multe opţiuni clienţilor noştri şi să aducem şi mai multe beneficii milioanelor de familii care ne vizitează restaurantele, ca un pas important în dezvoltarea companiei McDonald's".
Potrivit sursei citate, în 2013, McDonald's a încheiat un parteneriat cu asociaţia non-profit "Alliance for a Healthier Generation (Healthier Generation)" cu scopul de a dezvolta un plan pentru cele mai mari 20 de pieţe în care e prezent. Obiectivul principal este creşterea consumului de fructe, legume, apă şi lactate slabe în grăsimi, iar majoritatea ţărilor au înaintat deja în implementarea acestor promisiuni. Astfel, compania precizează că va continua parteneriatul cu Alliance for a Healthier Generation, cu 5 obiective pentru dezvoltarea meniurilor Happy Meal până în 2022: oferirea unor meniuri echilibrate, Ingrediente simple (fără arome, conservanţi, coloranţi),transparenţă în Informaţiile Nutriţionale pentru meniurile "Happy Meal", comunicare responsabilă şi utilizarea unei comunicări inovatoare pentru creşterea vânzărilor de produse care conţin ingredientele recomandate pentru meniurile "Happy Meal".
În comunicat, reprezentanţii companiei mai afirmă: "McDonald's îşi asumă responsabilitatea de a avea un impact pozitiv prin utilizarea unei comunicări inovatoare şi prin crearea unor noi instrumente bazate pe tehnologii noi (cum sunt kiosk-urile digitale şi aplicaţiile mobile), toate cu scopul de a creşte vânzările de fructe, legume, cereale, proteine, apă şi lactate slabe în grăsimi în meniurile Happy Meal. Acest obiectiv presupune promovarea celor mai bune exemple de comunicare şi a celor mai bune rezultate ale comunicării la nivel global".