În martie 2010, Salamul de Sibiu produs de Agricola Bacău a înregistrat o cotă de piaţă în volum de 33,5%, care îl situează pe poziţia de lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în ţara noastră, în creştere faţă de 28,9%, cât înregistra în iunie 2009. În ceea ce priveşte cota de piaţă valorică, Salamul de Sibiu produs de Agricola Bacău deţine 35,06% din segment, conform MEMRB România, în creştere faţă de 29,4% în iunie 2009, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Directorul companiei Salbac SA Bacău, Angelica Bobouţanu Şmil, crede că: "Această performanţă a Salamului de Sibiu Agricola Bacău este şi rezultatul strategiei noastre de a ne concentra pe canalul de retail modern. Am convingerea că, deşi asistăm la o relativă modificare a obiceiurilor de consum cauzată de scăderea puterii de cumpărare, constanţa calităţii produselor noastre a fost determinantă în atingerea acestor rezultate. Din punctul meu de vedere, din respect pentru istoria şi tradiţia acestui sortiment, calitatea sa este inviolabilă: utilizăm carne refrigerată atent selecţionată ca materie primă şi urmăm - la fel ca în ultimii aproape 35 de ani - clasicul proces de 90 de zile de maturare a cărnii. Recunosc, nu e uşor, dar echipa cu care lucrez face ca totul să fie posibil: tehnologul monitorizează 24 de ore din 24 constantele acestui sortiment tradiţional obţinut cu tehnologii moderne, echipa de marketing livrează date importante şi oportunităţile pieţei, echipa de vânzări îl duce în piaţă".