Mercedes-Benz Vans se orientează către o creştere profitabilă cu obiectivul de a oferi cele mai dezirabile servicii şi autovehicule comerciale uşoare, informează un comunicat de presă, remis astăzi.
În al doilea trimestru al anului 2023, Mercedes-Benz Vans a vândut 119.500 de autovehicule la nivel global. Vânzările de automobile ale Mercedes-Benz Vans au crescut cu 19% în al doilea trimestru şi cu 16% în prima jumătate a anului. Divizia a obţinut vânzări record în cel de al doilea semetru şi pentru cel mai bun semestru din istorie.
Mercedes-Benz Vans răspunde în continuare nevoilor clienţilor privaţi şi comerciali. Segmentul autovehiculelor pentru uz comercial a avut o contribuţie semnificativă în perioada aprilie-iunie, cu o creştere de 23% - până la 101.600 de unităţi. În cazul autovehiculelor cu destinaţie privată, acestea au înregistrat o cifră de vânzări de 18.000 de unităţi, o creştere de 4%. Ponderea autovehiculelor electrice a crescut cu 18%, ajungând la 5.100 de unităţi. Acest lucru demonstrează încă o dată poziţia de lider a diviziei în ceea ce priveşte mobilitatea electrică.
Mercedes-Benz Vans îşi consolidează poziţia pe pieţele şi industriile relevante. Vânzările de la Mercedes-Benz Vans au crescut pe toate pieţele strategice în al doilea trimestru. Principalele pieţe rămân regiunile din Europa, cu vânzări în creştere cu 24%, până la 74.000 de autovehicule, pentru uz privat şi comercial, şi Asia, cu vânzări în creştere cu 22%, până la 12.100 de autovehicule pentru uz privat şi comercial, în total. Statele Unite au obţinut cel mai bun al doilea trimestru de vânzări din istorie (+5%, la 20.300 de unităţi). Germania, piaţa de origine a diviziei, de altfel şi cea mai mare, a înregistrat o creştere a vânzărilor de 25%, până la 30.600 de unităţi.