Mio Technology, liderul pieţei autohtone de dispozitive GPS, anunţă, printr-un comunicat de presă remis redacţiei, disponibilitatea pe piaţă a noului model GPS cu ecran ultra plat şi cu software Spirit integrat - Mio Spirit S568 de 4,7 inci.
Noul model este unul dintre cele mai subţiri dispozitive de navigare prin satelit din lume, beneficiind de un design ergonomic cu linii fine şi elegante. Rafinamentul reprezintă doar un aspect al valorii pe care noul GPS o aduce utilizatorilor săi. Odată pornit, dispozitivul oferă meniuri, hărţi şi funcţii cu totul noi care transformă experienţa navigării într-o bucurie chiar şi pentru cei mai pretenţioşi utilizatori, asigură reprezentanţii companiei.
Conform comunicatului de presă, Mio Spirit S568 include funcţiile necesare unei călătorii fără griji pe care dispozitivele din gama 2009 a producătorului taiwanez le au: căutarea rapidă a destinaţiei pe o singură linie, informaţii din trafic prin intermediul receptorului TMC integrat, indicarea camerelor video radar, afişarea 3D a bifurcaţiilor, modulul de explorare de 360 grade a zonei înconjurătoare.
Noul software Spirit, proiectat special de Mio şi integrat în dispozitivul S568, oferă un meniu simplu şi colorat pentru ca utilizatorii să poată avea acces rapid la toate funcţiile. Ecranul tactil al noului model Mio Flat afişează ferestre care glisează pentru a facilita accesarea funcţiei dorite. Astfel, utilizatorii nu trebuie să revenină în meniul principal decât atunci când doresc acest lucru.
Harta reprezintă principala componentă a oricărui dispozitiv de navigare prin satelit, iar Mio acordă o atenţie specială acestei funcţionalităţi prin noua aplicaţie TruMap Views care îndepărtează informaţiile inutile pentru o afişare cât mai clară a hărţii. Redarea 3D a peste 1000 de repere şi clădiri din toată Europa facilitează navigarea în zonele urbane. Prin intermediul parteneriatelor locale la nivel de regiune, Mio Spirit S568 beneficiază de ultimele versiuni de hărţi disponibile, Mio oferind în plus şi două actualizări gratuite în primul an de la achiziţia produsului.
Mio Spirit ajută utilizatorii să se bucure din plin de călătorii, punându-le la dispoziţie o gamă întreagă de funcţii care diferenţiază noul GPS de oricare dintre competitorii săi. Modul de explorare se bazează pe funcţia POI (Point of Interest) care devine extrem de folositoare mai ales când utilizatorii îşi doresc să descopere locuri noi. Prin simpla atingere a oricărui punct de pe harta Europei, pe ecranul GPS-ului apare un grup de simboluri specifice locaţiei alese. Se pot identifica, astfel, reperele şi punctele de interes disponibile în acea regiune: de la bancomate până la hoteluri, restaurante, muzee şi multe alte atracţii turistice. Atingerea simbolului ales activează automat numele şi adresa locaţiei corespunzătoare, iar apăsarea butonului "Go" porneşte navigarea către destinaţia dorită. Modul de explorare este funcţional atât în timpul călătoriei cât şi înainte de a porni la drum, pentru ca utilizatorii să îşi poată planifica din timp harta punctelor de interes.
De asemenea, Mio Spirit oferă o versiune optimizată a funcţiei de căutare, printr-un parteneriat încheiat cu Google. Noul model S568 pune la dispoziţia utilizatorilor informaţii locale prin intermediul conexiunii Bluetooth care permite transferul de informaţii dintre GPS şi telefonul mobil, chiar în timpul călătoriei. Utilizatorii pot scrie cuvinte precum "pizza", "cafea" sau "farmacie", pentru afişarea unei liste cu locaţii specifice din respectiva regiune.
Noile GPS-uri Mio S568 au memorie încorporată de 2GB, slot-ul de card de memorie micro SD şi funcţie de redare a fişierelor MP3. Funcţia de transmiţător radio FM este foarte utilă pentru rularea prin intermediul sistemului audio al autoturismului a instrucţiunilor vocale de navigare şi a fişierelor audio salvate pe dispozitiv.
În plus, modelul S568 beneficiază şi de celelalte funcţii Spirit, printre care: ghiduri de călătorie dezvoltate împreună cu Wcities, modul pietonal, informaţii despre vreme, navigare foto cu NavPix şi funcţia de calculare a rutei economice.
Mio dezvoltă şi promovează produse ce le permit utilizatorilor să beneficieze de cele mai noi dezvoltări tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio are peste 1.700 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 58 de ţări.