Valoarea vânzărilor de dispozitive GPS ar putea urca anul acesta la 5,5 milioane de euro, pe fondul achiziţiei de produse mai scumpe, dar care oferă mai multe facilităţi, precum actualizări gratuite ale hărţilor, diagonală mai mare a ecranului, hărţi cu acoperire mai bună, informaţii din trafic în timp real, arată, într-un comunicat, Mio România.
"Utilizatorii îşi doresc un produs complet, rapid, pe care să se poată baza. Astfel că producătorii de echipamente GPS trebuie să ofere în continuare produse şi servicii la cel mai înalt nivel. Prin asta mă refer la actualizarea permanentă a hardware-ului, a software-ului de navigaţie şi a hărţilor folosite. Utilizarea unor facilităţi, precum actualizarea gratuită pe viaţă a hărţilor, pe care Mio o oferă încă din 2012, ar trebui să devină un standard ce trebuie respectat de toţi producătorii", declară Cosmin Dobranis, Country Director Mio pentru România şi Ungaria.
În prezent, hărţile preinstalate pe GPS-urile Mio au o acoperire de 92% pentru drumurile principale din România şi de 87% la nivel de oraşe. Cât priveşte Europa, drumurile principale sunt acoperite în proporţie de aproape 100%, iar la nivel de oraşe acoperirea este de 80% (datele diferă de la o ţară la alta).
"Clienţii au nevoie de un copilot de încredere, care să le poată oferi o experienţă plăcută şi completă atunci când sunt în călătorii. Iar acest lucru se traduce prin hărţi actualizate şi funcţii premium, argumente de care ţinem cont permanent în momentul în care lansăm pe piaţă produse noi. Cu atât mai mult cu cât, în ultimele luni, am observat o tendinţă în creştere a consumatorilor de a alege un produs complet, gata de drum şi cu funcţii de top", spune Cosmin Dobranis.
Mio dezvoltă şi promovează produse ce le permit utilizatorilor să beneficieze de cele mai noi dezvoltări tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondată în mai 2002 şi desfăşoară operaţiuni pe pieţele din Taiwan, China, Europa, America de Nord, Australia, Japonia şi Coreea de Sud. Mio are în prezent peste 900 de angajaţi în întreaga lume şi îşi comercializează produsele în peste 38 de ţări.