Grupul finladez Nokia a lansat, miercuri, telefonul inteligent - E52, cel mai nou dispozitiv din gama Eseries, completând astfel gama de telefoane optimizate pentru eficienţă, informează compania.
Ilari Nurmi, vicepreşedinte Nokia, a afirmat: "Nokia E52 este creat pentru utilizatorii care au nevoie de eficienţă atât în viaţa profesională cât şi în cea personală. Este vorba de oameni care doresc un telefon ce dispune de capabilităţi superioare, precum timp de convorbire extins, calitate audio superioară a convorbirilor şi un design elegant".
Nokia E52 excelează în privinţa duratei şi a calităţii audio a convorbirilor, oferind o durată de funcţionare de aproape o lună în regim de aşteptare şi dispunând de funcţia de anulare a zgomotului. Dispozitivul oferă, de asemenea, capabilităţi precum HSPA, A-GPS cu Nokia Maps şi o cameră de 3,2 megapixeli.
Noul dispozitiv se integrează cu sistemele de telefonie corporative, completând în mod eficient sau eliminând necesitatea unui telefon de birou. Soluţiile precum Call Connect - care integrează telefoanele mobile Nokia cu sisteme PBX furnizate de lideri în industrie precum Cisco şi Alcatel-Lucent - permit utilizatorilor să fie contactaţi printr-un singur număr, sprijinind companiile în reducerea numărului de telefoane şi căsuţe de mesaje vocale gestionate şi permiţând controlul costurilor prin sistemul de rutare automată cu cost minim.
Alături de funcţiile avansate de voce, Nokia E52 oferă capabilităţi de email îmbunătăţite, precum noua interfaţă pentru email, care se integrează cu Nokia Messaging - un serviciu care permite accesul către cele mai utilizate conturi de email din lume direct de pe dispozitivul mobil - şi soluţiile de email Nokia pentru companii, Mail for Exchange şi IBM Lotus Notes Traveler.
Datorită accesului direct la serverele de email Microsoft Exchange sau IBM Lotus Notes, companiile îşi pot reduce cu până la o treime costurile operaţionale asociate gestionării email-ului mobil şi informaţiilor de ordin personal, deoarece nu este necesară utilizarea aplicaţiilor middleware sau a serverelor suplimentare.
"Anul 2008 a fost un an foarte bun pentru gama Nokia Eseries, cu peste 10 milioane de unităţi livrate. Anul 2009 a început promiţător, cu cel mai puternic trimestru pentru această gamă şi lansarea dispozitivelor Nokia E75 şi Nokia E55. Datorită cererii în creştere pentru serviciile de email corporative şi personale, atât din partea utilizatorilor cât şi a operatorilor, soluţia email oferită de Nokia devine una dintre soluţiile cele mai utilizate din industrie", a adăugat Nurmi.
"Nokia" este cel mai mare producător mondial de dispozitive mobile după cota de piaţă şi lider în industria de comunicaţii şi cea de Internet.