Optical Network, companie specializată în optica medicală şi operator al reţelelor de magazine OPTIblu si KLARMANN, a inregistrat în 2017 o crestere a cifrei de afaceri de 55 de milioane de lei, reprezentând o creştere de 16% faţă de anul precedent, conform unui comunicat al companiei, remis astăzi Redacţiei.
Conform documentului, la finalul anului 2017, compania depăşise 320 de angajaţi (o creştere cu 12% faţă de 2016). De asemenea, preciezază reprezentanţii companiei, "toate diviziile de business au înregistrat creşteri importante: retailul tradiţional, distribuţia şi retailul online".
Potrivit reprezentanţilor Opticasl Network, "bugetul de investiţii a fost direcţionat pe linii strategice, precum: deschideri de noi magazine şi modernizări de magazine existente, dezvoltarea substanţială a platformei logistice şi a celei IT şi de comunicaţii pentru a susţine creşterea estimată a activităţilor de retail, distribuţie şi comerţ online în următorii cinci ani. În februarie 2017 compania a inaugurat noul sediu administrativ şi logistic, un spaţiu modern, situat în nordul capitalei, cu o suprafaţă pentru depozitare de peste 800 mp dotată cu sistem inteligent de gestiune a stocurilor de marfă".
Potrivit sursei citate, "peste 180.000 de clienţi au achiziţionat din reţeaua noastră în 2017, în creştere cu 15% faţă de 2016. Odată cu lansarea platformei de fidelizare OPTIblu Premium în Aprilie 2017, peste 30.000 clienţii au devenit membrii cu acces permanent la pachete de beneficii personalizate. Programul OPTIblu Premium integrează digital mai multe aplicaţii: sistem de fidelizare, sistem de comunicare directă, sistem de promovare targetată, precum şi un sistem de analiză a datelor, având că obiectiv triplarea numărul de membrii în 2018".
Raluca Cîmpianu, director executiv Optical Network, a declarat: "Optical Network este o companie foarte dinamică, având cea mai extinsă reţea de retail de optică medicală din România. Operăm un total de 46 de magazine, din care 36 de magazine sunt în reţeaua OPTIblu şi 10 magazine în reţeaua KLARMANN. În 2018 vom continuă să implementăm proiecte de dezvoltare atât pentru reţeaua de magazine OPTIblu cât şi pentru reţeaua de discount KLARMANN, obiectivul fiind accelerarea creşterii afacerilor companiei, respectiv realizarea unei cifre de afaceri de 70 milioane lei".
În comunicat se mai precizează că în primele două luni ale acestui an, Optical Network a inaugurat trei magazine OPTIblu (Arena Mall Bacău, Atrium Arad, şi Shopping City Râmnicu Vâlcea) .