Un nou studiu Oracle relevă faptul că aproape 55% din membrii generaţiei Millenials susţin că o experienţă neplăcută cu aplicaţiile mobile ale unei companii reduce şansele ca ei să folosească produsele sau serviciile acesteia, arată un comunicat remis redacţiei.
Potrivit raportului global "Millenials şi mobilitatea: cum pot atrage business-urile generaţia aplicaţiilor", 39% dintre Millenials sunt mai puţin înclinaţi spre a recomanda altora produsele sau serviciile unei companii care nu generează o experienţă plăcută prin intermediul aplicaţiilor mobile, iar 27 % admit că acest factor i-ar determina să acorde chiar şi o notă negativă produselor sau serviciilor acelei companii.
"Aceste rezultate arată că o companie care nu poate oferi clienţilor actuali sau viitori o interacţiune mobilă plăcută, care să reflecte valorile brandului, riscă alienarea generaţiei Millenials, în timp ce competiţia îi atrage cu o ofertă mobilă mai convingatoare", susţin reprezentanţii Oracle.
Suhas Uliyar, vicepreşedinte de strategie mobilă şi produse mobile în cadrul Oracle: "O experienţă captivantă şi personalizată oferită clienţilor a devenit noua armă în războiul pentru clienţii din generaţia Millenials. Companiile care nu pot aduce valoare adăugată clienţilor şi experienţe mobile convenabile, funcţionale şi relevante vor avea mici şanse de a se remarca într-un top".
Raportul arată de asemenea, că generaţia Millenials nu este atrasă de comunicări nesolicitate prin notificări "Push" care nu sunt relevante pentru nevoile lor individuale, dar sunt mulţumiţi de serviciile de suport cu valoare adăugată prin comunicare, pe care unele companii le oferă.
73% apreciază posibilitatea de a cumpăra produsul sau serviciile unei companii folosind o aplicaţie mobilă. Totodată, 71% apreciază posibilitatea de a achita facturi pentru diverse servicii, iar 65 % apreciază posibilitatea de a raporta unei companii probleme sau plângeri prin intermediul unei aplicaţii mobile.
În acest context, mai mult de jumătate (56%) preferă să nu primească notificări "Push". Acelaşi procentaj reacţionează rar la notificările "Push" pe care le primesc, chiar dacă aproape 50% dintre aceştia admit că notificările respective sunt personalizate.
Suhas Uliyar adaugă:" Posibilitatea de a administra facturile sau de a raporta problemele serviciilor unei companii prin intermediul unei aplicaţii mobile implică un acord între client şi brand sau furnizorul de servicii. Lucrurile stau cu totul altfel în cazul notificărilor «Push». Companiile vor fi nevoite să ofere servicii bazate pe aplicaţiile mobile care vor trasa cu exactitate linia dintre ajutor şi insuportabil, dacă vor dori să stimuleze afinitatea tinerilor pentru aplicaţiile mobile fără să-i distanţeze".