Oracle şi Efma anunţă rezultatele cercetării asupra nevoilor noii generaţii de clienţi - "Generaţia Y"

F.A.
Companii / 30 septembrie 2010

Rezultatele noului studiu al Oracle Financial Services şi European Financial Marketing Association arată că multe bănci se găsesc în primele etape de lansare a unor strategii specifice pentru a răspunde necesităţilor Generaţiei Y ("Gen-Y"), un grup demografic care se estimează că va constitui în deceniul următor majoritatea acumulatorilor de bogăţie din ţările dezvoltate, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

"Sunt băncile pregătite pentru clientul din generaţia următoare?" .31% dintre respondenţi susţin că nu este activă nici un fel de strategie specifică de marketing, 31% precizează că au o strategie specifică, iar 38% spun că, totuşi, companiile lor lucrează la elaborarea unei strategii - ceea ce semnalează recunoaşterea tot mai mare a cerinţelor şi a nevoilor unice ale Generaţiei Y.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Ian. 2025
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.8074
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2778
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8878
Gram de aur (XAU)Gram de aur420.3419

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

oaer.ro
greenenergyexpo-romenvirotec.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
solarenergy-expo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb