Oracle şi Efma anunţă rezultatele cercetării asupra nevoilor noii generaţii de clienţi - "Generaţia Y"

F.A.
Companii / 30 septembrie 2010

Rezultatele noului studiu al Oracle Financial Services şi European Financial Marketing Association arată că multe bănci se găsesc în primele etape de lansare a unor strategii specifice pentru a răspunde necesităţilor Generaţiei Y ("Gen-Y"), un grup demografic care se estimează că va constitui în deceniul următor majoritatea acumulatorilor de bogăţie din ţările dezvoltate, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

"Sunt băncile pregătite pentru clientul din generaţia următoare?" .31% dintre respondenţi susţin că nu este activă nici un fel de strategie specifică de marketing, 31% precizează că au o strategie specifică, iar 38% spun că, totuşi, companiile lor lucrează la elaborarea unei strategii - ceea ce semnalează recunoaşterea tot mai mare a cerinţelor şi a nevoilor unice ale Generaţiei Y.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb