Delta Air Lines, Inc. a desemnat Pan Olimpic drept Reprezentant General de Vanzari (GSA) pentru România şi Moldova. Noul acord cu Pan Olimpic va permite companiei Delta Air Lines să îşi dezvolte vânzările şi programele de marketing în România şi Moldova în pregătirea lansării primei curse directe dintre Bucureşti şi aeroportul JFK din New York în data de 6 iunie 2007.
Pan Olimpic va reprezenta în mod exclusiv Delta Air Lines în România şi Moldova prin activităţi de vânzări, incluzând operaţiuni de rezervare şi ticketing, precum şi iniţiative locale de marketing menite să promoveze reţeaua globală şi naţională a companiei aeriene americane. Activitatea biroului de vânzări va începe din februarie 2007 pentru clienţii care doresc să achiziţioneze bilete de călătorie la bordul aeronavelor Delta Air Lines. Numărul dedicat pentru rezervări este 021 31 33582. De asemenea, clienţii pot vizita biroul Delta Air Lines din Piaţa Victoriei, aflat la etajul 1 în clădirea America House, Bd. N. Titulescu nr. 4-8.
Noul zbor Delta Air Lines va reduce semnificativ timpul de călătorie dintre Bucureşti şi Statele Unite. De pe aeroportul JFK din New York, clienţii vor putea beneficia de legături convenabile către mai mult de 40 de destinaţii turistice şi de afaceri din Statele Unite şi Canada printre care Los Angeles, San Francisco, Miami, Atlanta, Boston, Orlando, Montreal şi Toronto.
Eduard Mazilu, GSA Director pentru România & Moldova a declarat, "Delta va fi singura companie aeriană americană importantă care va opera zboruri directe între România şi New York oferind oportunităţi multiple de afaceri, turism şi cargo între cele doua ţări. Estimăm o cerere mare pentru acest serviciu din partea oamenilor de afaceri români cât şi a turiştilor".
Pentru cursa Bucureşti - New York JFK, Delta Air Lines va utiliza aeronava Boeing 767-300ER cu o capacitate de până la 214 locuri, din care 35 de locuri la BusinessElite, clasa business premiată a companiei aeriene. Pasagerii care vor alege sa zboare cu BusinessElite până la New York se vor bucura de o experienţă îmbunătăţită, care va include fotolii confortabile din piele, cu 152 centimetri spaţiu pentru picioare şi o structura mai confortabila a scaunului, lucruri ce au făcut din BusinessElite clasa favorită a pasagerilor.
În plus, Delta Air Lines oferă pasagerilor de la clasa BusinessElite o experienţă culinară inovatoare purtând semnătura renumitului bucătar-şef Michelle Bernstein, un meniu de vinuri premiat şi un sistem performant de divertisment, la cerere, cu posibilităţi de selecţie a peste 20 de filme actuale sau clasice, mai multe programe TV, un play-list muzical cuprinzător şi o serie de 12 jocuri video.
Delta Air Lines (OTC: DALRQ) oferă clienţilor mai multe destinaţii decât orice altă companie aeriană din lume, prin serviciile sale Delta şi Delta Connection către 304 destinaţii din 52 de ţări. Cu mai mult de 50 de noi destinaţii internaţionale introduse în ultimul an, Delta este compania aeriană internaţionala americană cu cea mai rapidă creştere şi lider al curselor trans-atlantice cu zboruri spre 31 de destinaţii. Către America Latina şi Caraibe, Delta oferă aproximativ 600 de zboruri săptămânale spre 58 de destinaţii. Alianţele de marketing ale Delta permit clienţilor să câştige şi să folosească puncte SkyMiles în mai mult de 14.000 de zboruri oferite de SkyTeam şi alţi parteneri. Delta este membru fondator al SkyTeam, o alianţă mondială a companiilor de transport aerian, care oferă clienţilor zboruri şi servicii către un număr mare de destinaţii în întreaga lume. Incluzând membrii SkyTeam şi partenerii mondiali cu care Delta operează zboruri codeshare, sunt oferite zboruri către 453 de destinaţii din 97 de ţări din întreaga lume.