IBM lansează un nou sistem email la nivel enterprise, IBM Verse, ce reprezintă rezultatul unei investiţii de 100 milioane de dolari a companiei în inovaţii la nivelul designul-ului de soluţii şi reuneşte soluţiile din domeniile cheie cloud, analytics, social şi al platformelor de securitate pentru a transforma modul în care sunt realizate sarcinile de lucru în viitor.
Potrivit unui comunicat remis redacţiei, IBM Verse are o abordare complet diferită în ceea ce priveşte funcţionalităţile sistemelor email la nivel enterprise integrând multiplele modalităţi în care angajaţii se conectează zilnic - prin intermediul mailului, întâlnirilor, calendarelor, partajării documentelor, mesageriei instant, reţelelor sociale - într-un mediu unic de colaborare. Este primul sistem de mesagerie care dispune de "căutare faţetată" care permite utilizatorilor să identifice şi să extragă informaţii specifice din diferite tipuri de conţinut din cadrul căsuţei de email.
IBM Verse utilizează soluţii de analytics încorporate oferind o perspectiva de ansamblu care subliniază inteligent acţiunile presante cotidiene ale utilizatorului. Cunoscând preferinţele unice ale angajaţilor şi priorităţile, această soluţie oferă informaţii despre stadiul unui anumit proiect dar şi angajaţii şi echipele care colaborează în cadrul acestuia.
Clienţii care utilizează IBM Verse vor avea, deasemenea, în viitor opţiunea de a încorpora o caracteristică Watson în mediul lor de colaborare. Acest lucru va permite utilizatorilor să interogheze sistemul Watson pe o anumită temă şi să primească un răspuns direct cu rezultatele ordonate în funcţie de gradul de încredere al surselor.
Lansarea IBM Verse a fost concepută având la baza iniţiativele recente IBM dezvoltate cu scopul de a sprijini organizaţiile să schimbe modul în care lucrează oamenii, operează industriile şi performează companiile. În Iulie 2014, IBM a lansat un parteneriat cu Apple pentru a dezvoltă o nouă clasa de aplicaţii specifice de business care transformă mobilitatea companiilor. În septembrie, IBM a prezentat Watson Analytics, o soluţie care pune la dispoziţia utilizatorilor instrumente puternice de analiză uşor de uitlizat. Totodată, în Octombrie, IBM a lansat Navigator o soluţie dezvoltată pentru a creşte productivitatea individuală şi a echipei permiţând utilizatorilor să acceseze, editeze şi să distribuie documente într-un mod facil şi securizat. Recent compania a încheiat un parteneriat global cu Twitter pentru a transformă modul în care companiile înţeleg nevoile clienţilor, pieţele şi tendinţele utilizând datele Twitter pentru a lua decizii mai informate. Aceste parteneriate şi soluţia IBM Verse sunt concepute pentru a sprijini companiile să beneficieze de întreg potenţialul profesioniştilor şi clienţilor pe care îi deservesc.
Potrivit IDC, emailul rămâne unicul cel mai utilizat instrument de colaborare cu venituri estimate la nivel mondial pentru domeniile de email utilizate de companii de 4,7 miliarde de dolari până în 2017. (1)
"Convergenţa soluţiilor de analytics, cloud, social şi al tehnologiilor mobile nu are doar un impact în ceea ce priveşte aspectele personale ale vieţii noastre dar schimbă profund şi modul în care lucrăm," a declarat Bob Picciano, Senior Vice President, IBM Information and Analytics Group