Divizia online pentru produse IT a Fit Distribution, PCfun, îşi propune să atingă până la sfârşitul anului vânzări de 7,5 milioane dolari, raportând pentru primele nouă luni ale anului vânzări de patru milioane dolari, a declarat, pentru NewsIn, directorul general Fit Distribution, Traian Cristea.
"Până la sfârşitul anului, ne aşteptăm să atingem vânzări de 7,5 milioane dolari. În perioada sărbătorilor estimăm să obţinem 40-45% din totalul vânzărilor realizate în al patrulea trimestru, reprezentând o creştere de 2,5 ori faţă de media primelor trimestre", a precizat Traian Cristea.
Directorul companiei a mai spus că estimează pentru divizia online PCfun să aibă o cotă de piaţă de 5% din totalul pieţei de vânzări online estimată la 120 milioane euro. Proiectele de viitor Se bazează pe dezvoltarea altor magazine online în cadrul grupului Fit Distribution.
"Până la începutul sezonului cumpărăturilor de sărbători, ne propunem să creăm oferte pentru aproximativ 200 de produse din aproape toate categoriile existente pe site. Astfel, clientul va avea la dispoziţie o gamă completă, din care va putea să aleagă ceea ce îşi doreşte, la preţuri mai mici, cu minimum de efort, livrare gratuită şi cadou potrivit achiziţiei făcute", a declarat directorul de vânzări al PCfun, Magda Stoica.
PCfun.ro este un magazin online pentru produse IT, electronice şi telefoane mobile, operat de FiT Distribution, lansat la mijlocul anului 2006. Magazinul online acoperă în prezent produse din domeniul tehnologiei informaţiei şi electronice, având parteneri cu A-Data, Biostar, Canon, Compro, Dell, Fujitsu-Siemens, HP, JVC, Lenovo, LG, JVC, Mediatech, Microsoft, Nec, NOKIA, Olympus, Panasonic, Samsung, Sapphire, Sony, Sony Ericsson, Toshiba etc.