Huawei Consumer Business Group anunţă că a depăşit pragul de două milioane de smartwatch-uri HUAWEI WATCH GT vândute la nivel global, de la lansarea dispozitivului, în octombrie anul trecut, devenind astfel cel mai popular smartwatch Huawei.
Potrivit raportului întocmit de compania de analiză şi cercetare International Data Corporation (IDC) privind vânzările la nivel mondial în primul trimestru al anului pe piaţa gadgeturilor wearable, Huawei a înregistrat o creştere anuală de 282,2%, faţă de acelaşi trimestru al anului trecut.
HUAWEI WATCH GT este alimentat de sistemul Lite OS dezvoltat de Huawei şi beneficiază de o arhitectură dual-chipset, care asigură o durată de viaţă a bateriei mult extinsă. Utilizatorii se pot aştepta acum - în condiţii normale de utilizare, cu funcţiile de monitorizare a activităţilor fizice, a somnului şi a ritmului cardiac activate, precum şi primirea de notificări - ca bateria WATCH GT să reziste timp de două săptămâni până să necesite încărcare.
De altfel, un studiu efectuat la începutul acestui an arată că 81% dintre consumatori cumpără WATCH GT datorită duratei de viaţă a bateriei.
În primăvara acestui an, Huawei a lansat două ediţii noi: Active Edition cu diametru de 46 mm şi Elegant Edition de 42 mm, oferind consumatorilor posibilitatea de a alege dintr-o gamă mai variată de modele.
Huawei Consumer BG oferă o gamă largă de produse, de la smartphone-uri, PC-uri, tablete, gadgeturi portabile, produse de reţelistică şi dispozitive destinate întregii familii, până la servicii de stocare tip cloud.