Starbyte GeoBiz, prima platformă de geolocaţie pentru business din România, a anunţat depăşirea ţintei de 11 milioane de adrese, sedii de firme, puncte de lucru, magazine şi proprietăţi imobiliare. Cu ajutorul aplicaţiei, oamenii de afaceri îşi pot căuta noi clienţi, zone de oportunitate investiţională şi îşi pot compara rezultatele cu cele ale concurenţei, potrivit comunicatului de presă remis Redacţiei.
Aplicaţia foloseşte GIS Analytics, Google APi şi WEBGL pentru a integra datele oficiale comunicate de Ministerul Finanţelor, Registrul Comerţului şi din alte surse publice.
"Folosind geolocaţia, utilizatorii pot afla într-un mod foarte simplu date concrete, oficiale, privind numărul firmelor prezente într-o anumită zonă, de la oraş la cartier, inclusiv informaţii privind performanţa economică a acestora. Datele sunt încărcate în aplicaţie, astfel că utilizatorii au acces instant la datele solicitate", afirmă experţii Starbyte.
"Utilizatorii pot analiza, folosind geolocaţia, cum arată concurenţa într-o anumită zonă, de la oraş la cartier, aplicaţia oferind date precum cifra de afaceri, profitabilitate, situaţia datoriilor etc. De asemenea, utilizatorii îşi pot căuta noi clienţi, zone de oportunitate investiţională şi îşi pot compara rezultatele cu cele ale concurenţei", spun experţii de la Starbyte.
Accesul la aplicaţie este complet securizat, iar aceasta beneficiază de suport 24/24.