Preşedintele PNL Sector 1, Sebastian Burduja, susţine că, în urma negocierilor dintre Romprest şi primarul Clotilde Armand, ar fost menţinute aceleaşi tarife, dar s-a convenit reducerea frecvenţei pentru serviciul de salubritate, informează Agerpres.
"Se pare că negocierea de ieri prevede exact aceleaşi tarife, deci tot acest circ pe nervii şi pe sănătatea cetăţenilor Sectorului 1 a fost complet inutil. Doar un joc de imagine, după cum am spus de nouă luni de zile şi noi, şi o mulţime de profesionişti din spaţiul public. Culmea este că ni se prezintă deja o mare victorie prin faptul că scade factura pentru Sectorul 1. Dar asta nu pentru că scad preţurile, aşa cum în mod mincinos se susţine, ci pentru că Primăria a solicitat reducerea frecvenţelor", a scris Burduja, astăzi, pe Facebook.
Acesta s-a arătat nemulţumit şi de faptul că membrii Consiliului local nu au fost informaţi în legătură cu negocierile dintre primarul Armand şi Romprest, în condiţiile în care că există un regulament adoptat de Consiliul General privind frecvenţele pentru serviciul de salubritate, iar în Sectorul 1 acesta nu este respectat în prezent, notează sursa citată.
"De la bun început, Partidul Naţional Liberal a solicitat ferm două lucruri: să avem un sector curat şi să se respecte legea. Prin înţelegerea parafată ieri, niciunul dintre aceste criterii nu este respectat. Suntem în continuare alături de primarul Sectorului 1 pentru găsirea unei soluţii şi pentru a face viaţa cetăţenilor mai bună. Aceasta e diferenţa între a face politica pentru politicieni (de dragul circului şi like-urilor) şi a face politică pentru cetăţeni şi binele lor. Reducerea frecvenţelor a fost pe masă încă de la comisia de mediere a Consiliului local, de la începutul anului. Se putea face de atunci, dacă asta era soluţia, şi s-ar fi economisit deja zeci de milioane de lei de la bugetul local", a precizat Sebastian Burduja.
Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a transmis joi că Romprest "a acceptat" să asigure serviciile de salubrizare din Sectorul 1 "la jumătatea" preţului solicitat la începutul anului.
"Compania de salubrizare a acceptat ieri (în scris) la Prefectură să asigure serviciile din Sectorul 1 la jumătatea preţului solicitat la începutul anului. Adică la un tarif de 10-12 milioane de lei pe lună, faţă de 20 de milioane de lei, cât a cerut iniţial. A fost nevoie de: 10 luni de zile de luptă, şantaje şi gunoi pe străzi, linşaje mediatice non-stop la televiziunile unor personaje sinistre, de un Consiliu ostil şi ignorant la nevoile cetăţenilor care au fost furaţi ani de zile, de 10 luni să înţeleagă asta. Banii recuperaţi şi salvaţi vor fi investiţi masiv în infrastructură, şcoli şi spitale. În comunitate", a susţinut Armand.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 27.08.2021, 06:57)
Nu ati facut nimic bun in ceea ce priveste tarifele la curatenie, ati pus piedici primarului, iar acum comentati. Halal parteneri de coalitie!
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Gelu în data de 27.08.2021, 08:20)
Bai lipitoare 9 luni ai tinut-o cu mainile legate( nu ai dat drept de semnatura sa dea in judecata firma sa anuleze contractul) si acum tipi???...Femeia a facut o afacere(o afacere este cand ambele parti castiga). O sa aveti aceeasi curatenie ca in anii trecuti dar pe bani mai putini...12 mil/luna decat 20 mil/luna. Primarita a castigat imagine si nu mai are raspunderea gunoiului pt ca are contrct semnat si firma castiga prelungirea contractului...singurii care au pierdut sunteti voi LINGAII de la pnl si psd....hahaha ce v-a tras-o primarita...numai pt treaba asta si o s-o votez si data viitoare...