Producătorul italian de ciocolată Ferrero va prelua divizia de dulciuri a Nestle din SUA pentru 2,8 miliarde de franci elveţieni (2,8 miliarde de dolari), tranzacţia fiind în linie cu strategia Nestle de a renunţa la comercializarea dulciurilor şi de a se concentra pe produse mai sănătoase.
Printre brandurile care vor fi vândute se află "Nerds", "Butterfinger", "Crunch", "Runts", "Raisinets", "Baby Ruth", "PixyStix", "Laffy Taffy" şi "Oh Henry!".
Conform Bloomberg, vânzările de dulciuri ale Nestle pe piaţa din SUA s-au situat în 2016 la 900 de milioane de franci elveţieni, reprezentând doar 3% din totalul vânzărilor companiei în această ţară.
În urma tranzacţiei, Ferrero devine al treilea producător de dulciuri din SUA, după ce recent a achiziţionat companiile americane Fannie May şi Ferrara.
Acordul cu Nestle oferă oportunităţi excelente de creştere pe cea mai mare piaţă de dulciuri din lume, a afirmat preşedintele Ferrero, Giovanni Ferrero.
Tranzacţia ar urma să fie finalizată până la sfârşitul acestui trimestru, în funcţie de obţinerea aprobărilor autorităţilor de reglementare.
Ferrero produce crema de ciocolată "Nutella", "Tic Tac" şi bomboanele "Ferrero Rocher".
Conform datelor Ibis World, piaţa dulciurilor din SUA este cea mai mare din lume, în valoare de aproximativ opt miliarde de dolari pe an.