"HeidelbergCement" AG, cel mai mare producător de ciment din Germania, care a înaintat o ofertă pentru preluarea rivalului britanic "Hanson" Plc, anunţă că şi-a majorat profitul de aproape patru ori faţă de anul trecut, datorită creşterii vânzărilor sale în China. Profitul net al companiei a fost de 109 milioane de euro (147,6 milioane de dolari) în primele trei luni din 2007, faţă de numai 29 de milioane de euro în primul trimestru din 2006. Vânzările "HeidelbergCement" au crescut cu 18%, la 2,06 miliarde de euro.
Compania, care obţine aproape jumătate din vânzările sale din producţia de ciment, a eliminat locuri de muncă şi s-a extins în Asia şi Europa de Est, ca să compenseze scăderea pieţei construcţiilor din Germania. Expansiunea viitoare a societăţii priveşte tot Asia. "HeidelbergCement" plănuieşte să-şi majoreze producţia de ciment în India, unde va construi o facilitate cu o capacitate de două milioane de tone.