Compania MOL România a înregistrat în primele 6 luni ale lui 2007 un profit net cu 6% mai mare decât cel obţinut în aceeaşi periodă a anului 2006. Eficientizarea reţelei de staţii de carburanţi MOL România precum şi swap-ul realizat cu Petrom, în cadrul căruia MOL a vândut către Petrom 30 de staţii şi a cumpărat 11, au condus la o reducere a cifrei de afaceri cu 7% în primul semestru al anului 2007 comparativ cu aceeaşi perioadă din 2006. Astfel, cifra de afaceri înregistrată pentru prima jumătate a anului 2007 a fost de aproximativ 255 milioane de euro. Efectul eficientizării reţelei MOL s-a concretizat într-o creştere a volumului vânzărilor pe staţie cu 11,4% în 2007 comparativ cu 2006, precum şi o creştere cu 6% a profitului net.
Compania îşi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmărind continuarea procesului de eficientizare a reţelei de benzinării, acoperirea naţională corespunzătoare, creşterea numărului de carduri de carburanţi, fidelizarea clienţilor existenţi şi câştigarea unor clienţi noi printr-un portofoliu de produse şi servicii complexe si de bună calitate. În 2007 MOL Romania va inves-ti 15,4 milioane de euro pentru a-şi extinde reţeaua de benzinării cu 9 staţii, atât prin investiţii greenfield, cât şi prin achiziţii. În perioada 2008-2010 MOL va păstra un ritm susţinut de creştere a investiţiilor. De asemenea, MOL România îşi va concentra activitatea şi pe creşterea activităţii diviziei de Lubrifianţi pe piaţa românească, prin dezvoltarea portofoliului de lubrifianţi şi produse de îngrijire auto.