Publicis Groupe România lansează, împreună cu iniţiativa "Plantăm fapte bune în România" şi peste 30 de companii, campania Green Endorsement, susţinută de Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor. Voluntarii participanţi la acţiunea de împădurire naţională organizată de "Plantăm fapte bune în România" vor primi, începând cu această lună, certificatul Green Endorsement recunoscut de cele mai mari companii din ţară.
Green Endorsement este un certificat care atestă că implicarea în organizarea iniţiativei de împădurire naţională, sub formă de organizator sau plantator, dovedeşte calităţi importante pe care orice companie şi le-ar dori de la angajaţii săi. Deja peste 30 de companii multinaţionale şi alţi jucători importanţi din economia românească acordă formal atenţie voluntariatului în analiza profilului candidatului.
România se află în topul ţărilor din Europa în ceea ce priveşte tăierile ilegale de păduri şi, în acelaşi timp, în coada listei la voluntariat.
Campania îşi propune să creeze o legătură între viitorul mediului înconjurător şi viitorul profesional al tinerilor, dat fiind faptul că aceştia sunt mai preocupaţi de carieră şi de viaţa personală decât de mediul înconjurător, iar voluntariatul se află la coada listei de preocupări. Obiectivul campaniei este conştientizarea tinerilor absolvenţi că timpul investit în mediu înseamnă timp investit pentru cariera lor.
În funcţie de implicarea în iniţiativa "Plantăm fapte bune în România", participanţii vor primi un certificat Green Endorsement Basic sau Green Endorsement Pro.
"Suntem mândri şi foarte fericiţi să lansăm, în sfârşit, după luni întregi de muncă, proiectul Green Endorsement, alături de "Plantăm fapte bune în România". Este un proiect provocator ce implică o pregătire complexă şi mulţi parteneri din zone diferite: de la iniţiativa care se dedică împăduririi României - "Plantăm fapte bune în România" -, la parteneri din zona resurselor umane, cum sunt HR Club şi eJobs. Cred că această idee e una revoluţionară şi va aduce câştiguri tuturor părţilor implicate, având ca scop final salvarea României. Ar trebui să existe cât mai multe idei de acest fel, idei care chiar să schimbe ceva în jur. Vreau să le mulţumesc tuturor celor care au crezut în ideea noastră şi o susţin în continuare", a declarat Jorg Riommi - Chief Creative Officer, Publicis România.
Astfel, Publicis Groupe România devine primul grup de comunicare la nivel naţional care încurajează voluntariatul ca un plus la angajare pentru viitorii aspiranţi la posturile din agenţiile grupului.
"Certificatul Green Endorsement este un statement, o încurajare a tinerilor să investească în viitorul României, investind în acelaşi timp în viitorul lor. Publicis Groupe România este promotorul acestui amplu proiect în care sperăm să se implice pe viitor cât mai multe companii din România şi să reuşim, astfel, să atragem atenţia asupra importanţei voluntariatului în viitorul tinerilor. Atât angajatorii, candidaţii, cât şi instituţiile statului trebuie să conştientizeze că situaţia pădurilor din România este critică si trebuie să luăm atitudine înainte să fie prea târziu", potrivit lui Teddy Dumitrescu - Country Chairman, Publicis Groupe Romania.
"Campania Green Endorsement va ajuta dezvoltarea exponenţială a iniţiativei noastre. Cel mai de preţ lucru pentru noi a fost, încă din 2011 de când am demarat acest proiect, implicarea în organizarea acţiunilor şi plantaţiilor locale. Faptul că această muncă este în prezent recunoscută ca experienţă profesională şi are greutate în procesul de recrutare al partenerilor corporate este un atu pe care sperăm să îl valorifice majoritatea tinerilor în căutarea unui loc de muncă, cât şi cei care au deja un loc de muncă şi doresc să îşi dezvolte diferite abilităţi. Voluntariatul, atâta vreme cât este realizat în mod profesionist, îţi poate dezvolta cariera, iar noi ne bucurăm atât de efectul acesta, cât şi de cel asupra mediului înconjurător şi comunităţii", a declarat Liana Buzea - Fondator Plantăm fapte bune în România.
Green Endorsement este o campanie menită să încurajeze tinerii să se implice în cât mai multe acţiuni de voluntariat pentru protecţia mediului, fără ca neparticiparea la astfel de acţiuni să afecteze negativ procesul de angajare.
Prima acţiune pe anul acesta are loc pe 19 martie (sâmbătă) în judeţele Giurgiu, Vâlcea, Timiş, Buzău iar pe 26 martie în judeţul Iaşi. Acţiunile vor fi continuate cu îngrijirea plantaţiilor (atât cele de anul acesta cât şi cele din anii anteriori), iar în toamnă cu o acţiune masivă de împădurire în aceeaşi zi în mai multe judeţe. Voluntarii organizatori se pot înscrie pe link-ul acesta, iar voluntarii plantatori aici.