Firma americană "Sign-A-RAMA", cea mai mare franciză de publicitate şi un nume important în industria de publicitate rapidă a acordat Master Francizatul pentru România. Partenerii români, Alexandru Opriţoiu şi Sorin Marescot, vor deschide un magazin prototip în Timişoara.
Francizele "Sign-A-RAMA" fur-nizează o gamă completă de producţii publicitare în 800 de locaţii din întreaga lume. Un magazin "Sign-A-RAMA" are resursele necesare să producă reclame, începînd de la inscripţionare pe vehicule, bărci, avioane, imprimerie digitală, reclame pentru faţade de magazin, grafică pentru vitrine, plăcuţe mag-netice de reclamă, reclame de specialitate, bannere, panouri luminoase, reclame cu litere volumetrice şi alte servicii de creaţie şi design. Francizaţii com-paniei americane folosesc programe software de ultimă oră pentru realizarea unor reclame atît pentru companii private, cît şi pentru sectoarele guvernamentale ale comunităţii de afaceri.
Partenerii români au aflat de oportunitatea încheierii unui contract de franciză cu "Sign-A-RAMA" la Expoziţia de Franciză de la Paris din martie 2005.
"Sign-A-RAMA" are sedii în Statele Unite (Florida), Europa (Marea Britanie) şi în Australia, fiind unul dintre primii francizori care şi-a deschis nuclee operaţionale în întreaga lume pentru a putea acorda training-ul şi suportul necesar noilor francizaţi. Compania a acordat Master Francizat pentru dezvoltarea francizei în ţări precum Noua Zeelandă, Olanda, Germania, Franţa, Spania, Irlanda, Italia, Israel, China, Thailanda, Africa de Sud, Mexic şi Guatemala. "Sign-A-RAMA" are în prezent o prezenţă internaţională însumînd aproximativ 800 de magazine în 45 de ţări.