Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice şi IT&C de pe piaţa din România a iniţiat o nouă acţiune de reciclare, pentru televizoare LCD, prin care clienţii care returnează orice televizor vechi primesc un discount de 1.000 lei la achiziţionarea unui LCD Philips cu o diagonală de 94 cm sau mai mare.
Campania se desfăşoară până în ziua de Paşti, în reţelele de magazine Flanco şi Flanco World. Programul de buy-back vizează televizoarele LCD marca Philips, cu diagonale de 94, 107 şi 119 cm. Clienţii care optează pentru achiziţionarea acestor produse beneficiază de un discount de 1.000 lei, la returnarea oricărui televizor vechi, indiferent de starea de funcţionare şi de marcă.
"Segmentul televizoarelor LCD rămâne în continuare unul dintre cele mai dinamice din retail, chiar şi în această perioadă aflată sub semnul crizei financiare. Până în prezent, am înregistrat vânzări foarte bune pentru LCD-urile cu diagonală medie, de 26-32 inci, iar prin această campanie sperăm să încurajăm şi achiziţionarea LCD-urilor cu o diagonală mai mare, de peste 37 inci. Acestea oferă o calitate mai ridicată a imaginii şi sunetului, care permite vizionarea programelor favorite la cele mai înalte standarde tehnice, dar sprijină în acelaşi timp şi un consum redus de energie", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
La începutul acestui an, Flamingo International a raportat pentru 2008 o creştere de 100% a volumului de vânzări pentru plasme şi LCD-uri, compania atingând 50.000 de unităţi vândute. Astfel, LCD-urile au înregistrat una dintre cele mai bune evoluţii ale vânzărilor în 2008, iar oficialii Flamingo International estimează că acest segment va continua să se menţină la acelaşi nivel şi în 2009.
Valoarea totală a pieţei de televizoare LCD şi plasme a fost estimată la aproximativ 250 milioane euro în 2008, în timp ce volumul vânzărilor a fost de aproximativ 500.000 unităţi.
Grupul Flamingo International activează pe piaţa din România încă din anul 1994, având ca principal obiect de activitate comerţul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, fiind în acest moment unul dintre liderii de pe piaţa adresată.
Strategia Grupului Flamingo constă în consolidarea poziţiei deţinute pe piaţa locală, prin extinderea reţelei de magazine Flanco World în toate regiunile ţării şi prin continua îmbunătăţire a performanţelor magazinelor tradiţionale Flanco şi Flamingo Computers. În prezent, există 29 locaţii Flanco World în cele mai importante regiuni de retail ale ţării.
Reţeaua Flanco World presupune magazine cu suprafeţe de vânzare mari (1.000 mp; - 3.000 mp;), care oferă clienţilor o experienţă de cumpărare unică, prin varietatea produselor disponibile, precum şi printr-o gamă largă de servicii pre şi post vânzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clienţilor săi, pornind de la servicii de creditare, consultanţă în vânzări şi până la servicii de întreţinere şi service.
Înfiinţat în anul 2002, FDC (Flamingo Distribution Center) este liderul segmentului de distribuţie de componente IT din România, incluzând, în portofoliul său, 100 de vendori şi 5000 de repere, cuprinzând tot ceea ce este esenţial în termenii distribuţiei de componente IT&C şi Audio-Video pe piaţa locală.
Din anul 2005, compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti, devenind astfel prima şi singura companie din industrie prezentă pe piaţa de capital.