Restaurantul OSHO se extinde pe plan naţional, în următorii doi ani

ALEXANDRA OANCĂ
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 18 iulie 2013

Restaurantul OSHO se extinde pe plan naţional, în următorii doi ani

Florin Rădulescu, proprietarul restaurantului OSHO, plănuieşte să îşi extindă afacerea la nivel naţional, cu alte trei locaţii în Braşov, Constanţa şi Timişoara. "Ne-am propus ca în următorii doi ani să analizăm piaţa din principalele oraşe cu potenţial economic în vederea deschiderii de noi restaurante", declară omul de afaceri.

OSHO, primul restaurant-măcelărie din România şi unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti, estimează pentru 2013 o cifră de afaceri de aproximativ 2,8 milioane de euro, în uşoară creştere, comparativ cu 2012. Aceste estimări au fost făcute de companie pe fondul extinderii restaurantului, investiţiilor, dar şi creşterii din prima parte a anului, cu 6%.

În 2013, circa 100.000 de euro au fost investiţi în rebranding, în dezvoltarea departamentului de livrări la domiciliu şi de evenimente, dar şi în reconfigurarea locaţiei.

OSHO a încheiat 2012 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro. Restaurantul OSHO Steak contribuie cu 49% în realizarea cifrei de afaceri, OSHO Fish cu 38%, iar măcelăria OSHO cu 13%. Aproximativ 5% din cifra de afaceri este generată de organizarea de evenimente culturale sau petreceri corporate.

Florin Rădulescu, alături de alţi doi asociaţi, a deschis resaturantul în 2010 cu o investiţie de aproximativ 320.000 de euro. Din octombrie 2012, domnia sa a devenit singurul acţionar al companiei. OSHO a adus pe piaţa din România un concept inovator, fiind primul restaurant-măcelărie şi primul restaurant în care procesul de maturare al cărnii se face in house (n.r.-în casă). În 2011, sub conceptul Steak House and More, a fost deschis cu o investiţie de 300.000 de euro în OSHO Fish. Investiţia totală în cele două restaurante a depăşit 800.000 de euro.

În medie, trec zilnic pragul OSHO între 500-550 de clienţi, gradul mediu de ocupare al restaurantului fiind de aproximativ 85%, în prima parte a anului. Clienţii OSHO sunt în principal din zona corporate, cu vârsta de peste 35 de ani. Dintre aceştia, OSHO estimează că peste 65% sunt clienţi fideli. Aceştia au venituri peste medie, fapt ce a făcut ca restaurantul să nu fie foarte afectat de criză. Totuşi, în lunile iunie-august, se remarcă o scădere a numărului de clienţi la sfârşit de săptămână, din cauza sezonului estival, a precizat domnul Florin Rădulescu.

Materia primă este asigurată în mare parte de parteneri externi, deoarece piaţa din România nu oferă suficiente produse de calitatea I. Carnea este importată din ţări precum Italia, Polonia sau SUA, iar peştele şi fructele de mare folosite la OSHO Fish sunt selectate şi trimise de expertul OSHO de trei ori pe săptămână din Spania.

Compania are 156 de angajaţi dintre care 85% reprezintă personal stabil specializat. Cele mai apreciate produse din măcelăria OSHO sunt: New York, Ribeye Black Angus, Lamb Chops şi Beef Fillet.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb