FINANCIAL TIMES
• AIG şi PICC analizează un proiect mixt în China
Asiguratorul american AIG poartă negocieri cu PICC Group din China pentru eventuala înfiinţare a unei societăţi mixte care să vândă asigurări de viaţă şi alte produse din domeniu în ţara asiatică.
• GM preia operaţiuni Ally pe 4,2 miliarde dolari
Compania auto americană General Motors a decis să cumpere operaţiunile de creditare derulate de Ally Financial în Europa şi America Latină pentru aproximativ 4,2 miliarde dolari.
• Bruxelles-ul va aproba fuziunea Glencore-Xstrata
Fuziunea traderului de materii prime Glencore şi compania minieră Xstrata va primi, săptămâna aceasta, aprobarea autorităţilor antitrust din Europa, ca urmare a îmbunătăţirii ofertei Glencore de rezolvare a problemelor de concurenţă.
WALL STREET JOURNAL
• Reckitt Benckiser cumpără Schiff Nutrition pe 1,4 miliarde dolari
Producătorul britanic de bunuri de consum Reckitt Benckiser Group PLC preia pe 1,4 miliarde dolari Schiff Nutrition International Inc.
• SABMiller se confruntă cu provocări
SABMiller PLC, al doilea producător mondial de bere, a avertizat în privinţa provocărilor pe care le întâmpină pe unele pieţe, deşi a obţinut profit şi vânzări trimestriale în creştere.
Compania se confruntă cu provocări în SUA şi Australia, unde consumatorii de alcool se îndreaptă de la bere către vin şi alte băuturi spirtoase, situaţie care poate fi observată chiar şi în America Latină.
NEW YORK TIMES
• Fitch a retrogradat Sony şi Panasonic la "junk"
Agenţia de evaluare Fitch a retrogradat calificativele datoriilor producătorilor japonezi de electronice Sony Corp. şi Panasonic Corp. la "junk" (categorie nerecomadată investiţiilor) din cauza slăbirii afacerilor acestora.
• Samsung va avea acees la detaliile unei înţelegeri Apple-HTC
O instanţă din SUA a decis că Apple Inc. trebuie să-i dezvăluie rivalului sud-coreean Samsung Electronics detaliile unei înţelegeri legale la care producătorul iPhone a ajuns cu HTC Corp. din Taiwan, inclusiv termenii unui acord privind licenţele pentru patente pe zece ani.
• Mothercare şi-a redus pierderile
Retailerul britanic de produse pentru copii Mothercare şi-a redus pierderile în primul semestru, în baza avansului vânzărilor la nivel internaţional. Pierderile brute au însumat 0,6 milioane de lire sterline (956.100 dolari) în semestrul încheiat în 13 octombrie, comparativ cu un deficit de 4,4 milioane lire în acelaşi interval din 2011.