Romanian Discovery Adventure Challenge 2008 la a cincea ediţie

C.P.
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 17 septembrie 2008

Discovery România a organizat a 5-a ediţie a incitantei competiţii sportive anuale, Discovery Adventure Challenge 2008, invitându-şi partenerii din domeniul vânzării de publicitate şi din media să îşi testeze abilităţile de supravieţuire în sălbăticie, într-o serie de probe "verzi", pe parcursul unei curse de 45 km derulate între înălţimile Păltinişului şi oraşul Sibiu. Evenimentul a avut loc în weekend-ul 12-14 septembrie şi a adunat echipe din 14 agenţii de media din România. Echipele McCann Erickson, Zenith Media şi Starcom Media Vest au obţinut cel mai bun timp şi au fost alese câştigătorele ediţiei din acest an.

Vlad Tudosie, Director de Vânzări Publicitate România, Discovery Networks Europa Centrală, a declarat: "Scopul ediţiei din acest an a fost să le oferim partenerilor noştri un weekend de aventură şi cunoaştere, prin care să îi aducem mai aproape de natură, să-i facem să lucreze în echipă şi sa-i implicăm în probe sportive incitante. Toate cele 10 probe pe care le-am pregătit pentru echipe le-au oferit şansa să exploreze împrejurimile sălbatice din zona Păltiniş, să afle informaţii interesante şi să se bucure de activităţi pline de adrenalină, dar cu o "nuanţă de verde". Ne bucurăm că toţi participanţii s-au simţit bine şi au dat dovadă de curaj, voinţă şi tenacitate."

Membri ai agenţiilor de media din România, jurnalişti şi reprezentaţi ai Discovery România s-au adunat în echipe de câte 3 şi au luat parte la cele 10 probe pregătite pentru ei, printre care: ciclism, plantarea unor arbori, căţărare pe coardă, curse şi multe altele. Conceptul ediţiei din acest an, "Green Touch" (Nuanţă de verde) a fost legat de locul unde s-a desfăşurat competiţia, dar şi de numele şi ideea fiecărei probe în parte. Ca urmare, competitorii au fost invitaţi "să creeze mai mult oxigen pentru animalele din pădure", "să se întreacă în căutarea Caprei Negre", "să alerge mai repede ca un iepure" sau "să ajute un urs rătăcit să îşi găsească drumul prin pădure". Fiecare probă din cadrul competiţiei a fost clădită pe ideea de a proteja mediul şi de a ne apropia mai mult de animale, participând în acelaşi timp la activităţi interesante şi amuzante. Mai mult, echipele au luat contact si cu faţeta istorica a regiunii, călătorind cu cel mai vechi tramvai, care leagă Răşinari de Sibiu, sau vizitând casa memorială a poetului Octavian Goga.

Cea mai bună echipă a fost McCann Erickson, reprezentată de Corina Voinoiu, Victor Croitoru şi Dragos Zileriu. Toate cele 16 echipe au dat însă dovadă de mult curaj, curiozitate, dragoste faţă de natură şi dorinţa de a simţi "injecţia de adrenalină", în încercarea de a câştiga ediţia din acest an a Romanian Discovery Adventure Challenge.

Romanian Discovery Adventure Challenge este o competiţie organizată anual, începând din 2004, pentru clienţii Discovery din domeniul vânzării de publicitate şi partenerii media ai companiei. Este un eveniment sportiv unic, spectaculos, plin de distracţie, aventură, spirit sănătos de competiţie şi provocări lansate corpului şi minţii participanţilor.

Ediţia din 2008 a Romanian Discovery Adventure Challenge a fost organizată de Discovery Romania şi Men in Black.

Despre Discovery Communications

Discovery Communications este compania numărul unu în lume în producţia de programe documentare, ajungând în casele a peste 1,5 miliarde de abonaţi, din peste 170 de ţări. Discovery îi îndeamnă pe oameni să exploreze lumea în care trăiesc şi să-şi urmeze curiozitatea, atât prin intermediul celor peste 100 de reţele globale, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Science Channel şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, există 12 mărci Discovery, disponibile unui număr de 199 milioane de abonaţi, din 103 ţări, oferind programe adaptate în 24 de limbi. Discovery Communications este proprietate a Discovery Holding Co. (NASDAQ: DISCA, DISCB), Advance/Newhouse Communications şi a domnului John S. Hendricks, fondatorul şi preşedintele Discovery.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb