Rompetrol Georgia şi Rompetrol Moldova, subsidiare ale KMG International, au deschis 9 staţii de distribuţie de la începutul anului, mărind astfel reţeaua din cele două ţări la 128 de puncte de alimentare, informează un comunicat remis astăzi redacţiei. De asemenea, potrivit acestuia, până la sfârşitul anului, compania intenţionează să mai deschidă alte 10 benzinării în aceste ţări.
"În perioada următoare, obiectivul nostru este de a dezvolta activităţile cu potenţial din Europa de sud - est, în funcţie de condiţiile de piaţă" a declarat Cătălin Dumitru, Vicepreşedinte al KMG International.
Marca Rompetrol este prezentă pe piaţa din Georgia de 9 ani, iar în Moldova are o tradiţie de 12 ani, dezvoltându-şi rapid operaţiunile datorită produselor de calitate importate de la rafinăria Petromidia.
Noile benzinării sunt modernizate sub noul concept premium de distribuţie, caracterizat prin elemente noi de identificare vizuală a brandului Rompetrol, finisaje de calitate şi o arhitectură diferită a staţiei.
În 2013, dezvoltarea segmentului de retail, prin creşterea numărului de staţii şi investiţii în modernizarea lor, precum şi îmbunătăţirea politicii comerciale de wholesale, au determinat o creştere a vânzărilor totale de carburanţi în cadrul celor două subsidiare.
Astfel, volumele totale de carburanţi vândute pe cele două pieţe au fost de 286 ktone, în creştere cu aproximativ 30% faţă de 2012.
Rompetrol Georgia a continuat să-şi diversifice operaţiunile de vânzare cu amănuntul, prin introducerea carburantului premium EfixS, care a determinat o creştere a vânzărilor cu 60% în staţiile proprii. De asemenea, compania a implementat pe piaţa locală modulul de plată la pompă Fill & Go, fiind primul serviciu de acest fel pe piaţa locală.
În prezent, Rompetrol Georgia operează 71 de staţii şi două depozite de carburanţi în portul Batumi şi Tbilisi, cu o capacitate totală de 35.000 mc.