Sărbătorile de iarnă cresc vânzările online cu 30%

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Companii #IT / 31 octombrie 2007

Sărbătorile de iarnă cresc vânzările online cu 30%

Magazinele online româneşti îşi pot creşte vânzările în perioada sărbătorilor de iarnă cu cel puţin 30% faţă de veniturile medii pe care le înregistrează într-o perioadă normală de cumpărături din cursul anului, informează un comunicat de presă al Gecad Group. Concluzia a fost desprinsă în urma celei de-a doua ediţii a Şcolii de Afaceri ePayment, ce a avut loc recent şi care a luat în discuţie pregătirea magazinelor online pentru sezonul cumpărăturilor de sărbători.

Anul trecut, în perioada noiembrie - decembrie, media lunară a cumpărăturilor cu plata online prin card în magazinele care folosesc soluţia ePayment(R) au crescut cu 10% faţă de luna precendentă din acelaşi an, iar anul acesta se aşteaptă o evoluţie de 30%. Totul depinde de cât de pregătiţi vor fi comercianţii online să atragă şi să mulţumească cumpărătorii.

"Când cumperi online şi plăteşti cu cardul vrei să te simţi în siguranţă, să găseşti repede ceea ce cauţi şi să primeşti cât mai repede ce ai comandat. Sezonul sărbătorilor de iarnă este foarte important pentru că acum apetitul pentru cumpărături creşte, puterea de cumpărare este peste nivelul mediu anual, iar magazinele online pot fi o soluţie interesantă pentru cadouri sau alte achiziţii de sezon" a spus Sorana Kunst, marketing manager la GECAD ePayment.

Pregătirea pentru un sezon tradiţional de cumpărături nu înseamnă neapărat bugete mari; reţeta de succes se bazează pe segmentarea publicului împreună cu identificarea celor mai potrivite modalităţi de a ajunge la acesta repede şi ieftin. În mediul online sunt recomandate instrumentele neconvenţionale, mesajele clare, orientate către client, susţinute de servicii de calitate şi o prezenţă atractivă online.

"Cheia unei promovări eficiente a magazinului online este chiar magazinul. Spre deosebire de mediul clasic, în cel online decizia de cumpărare se formează în primele secunde de la intrarea pe site şi poate dispărea la fel de repede dacă aceasta nu respectă condiţii esenţiale de credibilitate. Design-ul actualizat de sărbătoare, descrierile cuprinzătoare cu imagini ale produselor, instrumentele interactive şi mesajele directe care cheamă la acţiune şi alte elemente care dau credibilitate pot ridica rata de conversie din vizitatori în cumpărători cu până la 2,5%," spune Adriana Iordan, web marketing manager, GECAD ePayment.

"Pentru un magazin online obiectivele de sărbători sunt atingerea unui volum maxim de vânzări, epuizarea stocurilor de produse greu vandabile şi creşterea profitului. Cu o strategie corect dimensionată în funcţie de resursele şi nevoile magazinului, volumul creşte cu aproximativ 30% în perioada sărbătorilor şi apoi în luna ianuarie" apreciază Mihai Manoliu, account manager, GECAD ePayment.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb