Schimbări importante în managementul agenţiei Saatchi & Saatchi

Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 5 iunie 2006

Într-o industrie în continuă transformare, în care clienţii sunt orientaţi către performanţă, schimbarea este aproape obligatorie, informează un comunicat de presă al agenţiei de publicitate Saatchi & Saatchi. Schimbarea a adus-o pe Cristina Oanţă în poziţia de Managing Director Saatchi & Saatchi, iar pe Paula Hotea - Client Service Director.

În ultimele şase luni, în cadrul agenţiei au avut loc transformări bazate pe rezultatele pe care le-au obţinut câţiva membri importanţi ai echipei. Astfel, Cristina Iordănescu conduce noul departament de strategie al agenţiei, Alina Damaschin se ocupă de New Business Development, iar departamentul de creaţie este condus de Mihaela Paşcu. Echipa condusă de Mihaela a câştigat cinci nominalizări şi două premii Ad`Or la ultima ediţie.

Cristina Oanţă este unul din membrii echipei care a plecat la drum cu Radu Florescu, dupa înfiinţarea agenţiei, în urmă cu 13 ani. De-a lungul timpului, a avut un rol important atât în dezvoltarea de campanii integrate pentru clienţii agenţiei, cât şi în transmiterea valorilor Saatchi şi dezvoltarea echipei, iar experienţa pe care a acumulat-o i-a sporit tenacitatea şi capacitatea de a conduce o echipa de succes. În noul său rol, Cristina îşi va reorienta eforturile pentru a restructura şi a dezvolta în continuare agenţia.

Paula Hotea, care a ocupat până acum poziţia de Group Account Director, a acceptat provocarea de a conduce departamentul de Client Service. În scurt timp de la venirea în Saatchi, Paula şi-a demonstrat capacităţile de coordonare a echipei sub presiunea timpului şi a deadline-urilor foarte strânse, ducînd de fiecare dată la bun sfârşit toate responsabilităţile.

Radu Florescu nu s-a retras din conducerea agenţiei, ci a devenit CEO al companiei, poziţie din care se va concentra asupra oportunităţilor de New Business şi asupra noilor strategii de dezvoltare a grupului.

Saatchi & Saatchi reprezintă în acest moment unul dintre cele mai mari grupuri de companii din piaţa de publicitate din România, oferind servicii full service prin departamentele sau companiile componente. Astfel, Zenith Media oferă servicii de media, Saatchi & Saatchi X oferă servicii de below the line şi shopper marketing în timp ce Pantone Studios oferă servicii de DTP şi producţie publicitară.

Fondată în 1970 la Londra, Saatchi & Saatchi activează acum în peste 95 de ţări având 152 de reprezentante. Principalii clienţi internaţionali sunt: Procter & Gamble, Toyota, Sony. Saatchi & Saatchi s-a transformat cu rapiditate dintr-o agenţie de publicitate într-o agenţie de idei.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9738
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4662
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2921
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9047
Gram de aur (XAU)Gram de aur369.6415

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb