Compania de produse chimice pentru construcţii Selena România a înregistrat o cifră de afaceri de 2,6 milioane de euro în primul semestrul al anului, cu 41% mai mult decât în perioada similară din 2006. Dezvoltarea afacerii este susţinută în principal de vânzările de spumă poliuretanică, care au crescut anul acesta cu 35%, până la valoarea de 1,7 milioane de euro. Compania şi-a extins recent capacităţile de depozitare şi şi-a întărit forţa de vânzări.
Dorin Spătaru, Directorul General al Selena România, a declarat: "Selena continuă să îşi consolideze poziţia de lider pe segmentul spumelor poliuretanice, unde deţine o cotă de piaţă de 32-33%. Situaţia bună pe care o avem pe acest segment ne permite să ne concentrăm pe alte produse. Rezultatele se văd deja. Deşi pentru moment contribuţia individuală la cifra de afaceri este mai redusă decât în cazul spumelor poliuretanice, adezivii si etanşanţii au avut deja o rată de creştere în vânzări de peste 50% în primul semestru".
Pentru prima jumătate a anului, compania a înregistat o evoluţie a vânzărilor de 59% pentru adezivi, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2006. O creştere importantă de peste 50% a fost obţinută în domeniul benzilor adezive si de 56% pentru produsele siliconice şi de etanşare. De asemenea, vânzările de echipamente şi accesorii de aplicare au fost cu 35% mai mari pe primele şase luni ale anului. Pentru 2007, Selena şi-a propus o cifră de afaceri de 6,3 milioane de EUR.
"Rata de absorbţie în piaţa a produselor noastre este mai mare decât creşterea de peste 10% a domeniului construcţiilor. Această situaţie se datorează majorării distribuţiei numerice pe segmentele ţintă şi canalele de distribuţie. Practic, suntem prezenţi în piaţă mai focusat, mai extins, cu mai multe produse, clienţii noştri cumpără un volum mai mare de produse Selena în detrimentul altor mărci şi câstigăm noi clienţi. Cu siguranţă, anul acesta vom fi mai agresivi pe piaţă", a completat Spătaru.
Compania şi-a completat recent forţa de vânzări cu poziţii pe care a obţinut creşteri peste estimări şi şi-a înnoit parcul auto pentru susţinerea activitătilor comerciale si de vânzări.