SincronHR a prezentat în cadrul conferinţei Pharma Business 2007 soluţii pentru eficientizarea managementului recrutării particularizate la domeniul farmaceutic. Conferinţa, desfăşurată între 14-15 noiembrie la Hotelul Crown Plaza, a fost dedicată situaţiei pieţei farmaceutice româneşti şi a analizat problemele curente cu care se confruntă acest domeniu. Cu această ocazie, Mihai Tătaru, Managing Director la SincronHR a primit "The Pharma Business Excellency Award" pentru lucrarea prezentată în cadrul congresului: "Recruitment în 2007 - a Paradigm Change".
Evenimentul s-a bucurat de prezenţa a peste 200 de participanţi, specialişti din domeniul farmaceutic provenind din zonele marketing, sales, management şi HR, reprezentând peste 60 de producători şi distribuitori locali şi multinaţionali. Printre problemele curente identificate de managerii din pharma s-au numărat şi riscurile de business generate de criza de specialişti şi dificultatile în creştere în procesul de recrutare de personal calificat. SincronHR a expus tendinţele şi evoluţiile recente în procesele de recrutare, oferind soluţii de perspectivă pentru gestionarea eficientă a managementului recrutării.
"Datorită contactului permanent pe care îl avem cu procesele de recrutare din România, prin intermediul unora dintre cele mai puternice companii pe plan local şi regional, care folosesc aplicaţia Sincron - software de recrutare, am sintetizat diverse tendinţe ale pieţei, inclusiv particularizări ale domeniului farma, care credem că sunt interesante, în special în plan managerial. Problema vitezei de recrutare, a calităţsii forţei de muncă recrutate, dinamica migraţiei interne a anagaţilor, eficientizarea departamentelor de HR şi transformarea acestora în adevărate centre de profit cu importanţă strategică - arată necesitatea unei schimbări de mentalitate în perspectivă managerială. Există oameni şi companii care au făcut deja acest pas, pentru a îşi asigura dezvoltarea durabilă. Ceilalti vor fi nevoiţi să il fac, sau nu vor supravieţui", a declarat Mihai Tătaru, Managing Director la SincronHR.
SincronHR a prezentat prin intermediul unor date de cercetare internă şi a studiilor de caz tendinţele de dezvoltare a procesului de recrutare în România şi modalitatile în care aplicaţia dezvoltată de Sincron intervine în eficientizarea managementului recrutării. Prin transformarea departamentului de HR într-un loc strategic al companiei, infuzia constantă şi promptă de capital uman de calitate elimină diversele riscuri la care sunt supuse afacerile datorită lipsei sau migraţiei forţei de muncă sau a costurilor generate de neocuparea locurilor de muncă disponibile. Studiile de caz au relevat puterea de procesare oferită de un instrument informatic ca Sincron - software de recrutare, prin creşterea vitezei de lucru, chiar în condiţiile utilizării de către un număr redus de recrutori, cu rezultate ce arată creşteri exponenţiale în numărul de persoane recrutate, într-un interval de timp redus.
Despre Sincron - software de recrutare
Sincron - software de recrutare, este una dintre cele mai avansate soluţii de management al procesului de recrutare disponibile pe piaţa românească. Sincron - software de recrutare este un produs dezvoltat de compania SincronHR. SincronHR este o companie membră a Senior Group.
Sincron răspunde nevoilor specifice proceselor de recrutare, atât în ceea ce priveşte activitatea companiilor, care recrutează în nume personal, cât şi în cazul agenţiilor specializate, ce recrutează pentru clienţi diverşi. În cazul companiilor, Sincron oferă posibilităţi extinse de gestionare a cv-urilor colectate inhouse, dar şi integrarea activităţii agenţiilor de recrutare cu care compania colaborează. Aplicaţia integrează uniform, în baze de date separate, pe nivele de acces şi de securitate, toţi furnizorii de servicii de recrutare folosite de companie, asigurând un control unitar şi o viziune de ansamblu asupra întregului proces de recrutare.
În cazul agenţiilor de recrutare, Sincron răspunde necesităţilor de prelucrare a unor volume mari de candidaţi, rezultaţi din gestionarea simultană a unui număr mare de proiecte pentru clienţi diverşi. De asemenea, Sincron oferă instrumente de organizare eficientă a activităţii interne şi a aspectelor administrative ale procesului de recrutare, prin posibilitatea programării de întalniri şi interviuri într-un calendar comun. Datorită flexibilităţii extinse a aplicaţiei, Sincron dă posibilitatea prezentării de short list-uri cu candidaţii selectaţi pentru a fi prezentaţi clientului, precum şi facilităţi de raportare în formate diverse. Comunicarea cu candidaţii din baza de date se face prin intermediul e-mailului şi SMS-urilor, crescând astfel radical viteza de reacţie în finalizarea unui proces de recrutare.
Politica de licenţiere
Pentru a utiliza Sincron, companiile interesate au două alternative: 1. achiziţionarea unui pachet de licenţe software care se instalează în reţeaua locală a firmei; 2. achiziţionarea de abonamente lunare de utilizare a soluţiei online, în acest caz fiind necesar doar accesul la Internet.
Printre agenţiile specializate în recrutare sau companiile ce folosesc Sincron pentru managementul proceselor de recrutare se numară: Almo Consult, Brainspotting, Dynamic Human Resources, Dacia - Group Renault, Ericsson Telecommunication România, Excon Consultanţă, Flux Training & Consultancy, Germanos România, HART Human Resource Consulting, IBM România, ISGPM (International Service Group Personnel Management), Marsh Romania, Mercury360, Quanta Resurse Umane, Rompetrol Grup, Servier Romania, Smart Agency.