Ţara noastră este a treia ţară din Europa, după Franţa şi Olanda, care a introdus noua platformă a site-ului personalizat www.sony.ro, informează Sony Overseas România. Reprezentînd o tehnologie inovatoare la care au lucrat peste 200 ingineri europeni, paginile site-ului se creează instantaneu în momentul accesării, în funcţie de profilul de consumator şi pre-ferinţele utilizatorului. În momentul înregistrării, utilizatorul va completa un chestionar în două minute şi oferă anumite informaţii în funcţie de care este stabilit profilul său şi domeniile de interes. Astfel, autentificarea utilizatorului cu identificatorul unic MySony permite obţinerea unor informaţii exclusive dintr-un anumit domeniu decît dacă s-ar vizita adresa fără a fi înregistrat.
"Partea editorială a site-ului se îmbogăţeşte lunar cu 20 noi articole care reprezintă explicaţii non-tehnice despre produse sau aplicaţii în diverse domenii", ne-a declarat Lucian Rădulescu, coor-donator în cadrul reprezentanţei Sony din Ro-mâ-nia.
În prezent, sînt găzduite peste 100 articole şi informaţii despre aproape toată gama de produse comercializate pe piaţa românească (aproximativ 450 modele).
Pînă la sfîrşitul anului 2004 în toate ţările din Europa va fi introdusă noua platformă a site-ului ceea ce reprezintă o unificare a imaginii Sony la nivelul întregului continent.