Şantierul Naval AKER Tulcea a finalizat cu succes implementarea solutiei de management al documentelor şi fluxurilor de lucru SIVADOC, dezvoltată de SIVECO România. Aprecierile primite şi rezultatele activităţilor desfăşurate până în acest moment confirmă succesul proiectului şi perspectivele unei colaborari foarte bune în viitor între cele două companii.
În scopul eficientizării activităţilor administrative şi de producţie, Santierul Naval AKER Tulcea a decis implementarea unui sistem informatic specializat pentru managementul documentelor şi al fluxurilor de lucru. Soluţia solicitată de beneficiar trebuia să asigure suportul necesar pentru gestionarea unitară atât a documentelor nestructurate cât şi a documentaţiei specifice activităţii proprii.
Soluţia care a răspuns cel mai bine cerinţelor formulate de echipă de management din cadrul Şantierului Naval AKER Tulcea s-a dovedit a fi sistemul de gestiune a documentelor şi fluxurilor de lucru SIVADOC dezvoltat de compania SIVECO România. Succesul proiectului de implementare s-a datorat în mare parte colaborarii excelente dintre cele două echipe de proiect, dar şi înţelegerii în profunzime de către specialiştii SIVECO România a specificului de business din cadrul Şantierului Naval şi a interacţiunii structurilor sale organizaţionale.
"Concepţia ce stă la baza produsului SIVADOC dezvoltat de SIVECO România este ca informaţia, înregistrată şi stocată în orice formă, poate fi regasită şi reutilizată, iar aceasta conduce la utilizarea în timp real a informaţiilor ca suport în luarea deciziilor. De altfel, SIVADOC a fost, de la bun început, proiectat pentru a raspunde cerinţelor de a înregistră, stoca, regăşi şi utiliza în mod electronic informaţiile din cadrul companiei. În acest fel, organizaţia beneficiară câstigă eficienţă şi, în mod direct, un important avantaj competitiv pe piaţă", declară Ionuţ Arsene, Project Manager, SIVECO Romania.
SIVADOC permite controlul, organizarea, accesul şi publicarea documentelor şi informaţiilor vitale din cadrul Şantierului Naval AKER Tulcea într-un mod rapid, uşor şi precis. Sistemul asigură utilizatorilor obţinerea de informaţii reale, corecte, complete şi integrate din activitatea curentă a departamentelor.