Recent, la Piatra Neamţ, SIVECO România şi Agenţia de Dezvoltare Regională Nord-Est au organizat un seminar dedicat beneficiilor informatizării instituţiilor publice.
Intitulat "Soluţii eficiente în prelucrarea informaţiilor în administraţia publică", seminarul a reunit consilii judeţene, prefecturi şi primării din cele şase judeţe componente ale regiunii: Iaşi, Botoşani, Bacău, Neamţ, Suceava şi Vaslui.
"Astăzi, exigenţele consumatorilor de servicii publice sunt din ce în ce mai ridicate iar presiunea pe care societatea, în ansamblul ei, o impune în direcţia eficientizării acestui domeniu, este tot mai mare. Intenţia noastră este aducem oamenii din instituţiile publice faţă în faţă cu beneficiile pe care le asigură soluţiile informatice şi cu proiectele noastre de succes. Administraţia publică are nevoie de software de cea mai nouţ generaţie, capabil de a gestiona eficient resursele instituţiilor şi de a le acoperi complet cerinţele specifice, iar SIVECO România vine în întâmpinarea acestei cereri cu o ofertă complexă", afirmă Viorel Coifan, Director Comercial pentru Zona de Nord Vest , din cadrul SIVECO România.
În faţa unor reprezentanţi importanţi ai administraţiei publice din regiune, au fost abordate atât descrieri ale soluţiilor SIVECO cât şi prezentări ale proiectelor de succes, ceea ce a permis evidenţierea mai facilă a beneficiilor aduse de sistem.
Astfel, implementarea solutiei tip ERP (Enterprise Respurce Planning) - SIVECO Applications în Primăria Municipiului Bucuresti răspunde cerintelor oricăruia dintre compartimente si asigură informarea corectă, completă şi în timp util a factorilor de decizie. Un important beneficiu al implementări s-a concretizat în optimizarea timpului de obţinere şi utilizare a informaţiilor, în condiţiile creşterii capacităţii de adaptare şi reactivitate la schimburi.
Seminarul a inclus si prezentarea altor soluţii software dezvoltate de companie şi dedicate instituţiilor din administraţia publică: sistemul pentru analize şi previziuni SIVECO Business Analyzer, sistemul de gestiune şi management al documentelor - SIVADOC, AeL Enterprise - platformă integrată completă, de instruire şi gestiune a conţinutului şi soluţiile SIVECO dedicate furnizorilor de utilităţi.
Caracterizate de o mare flexibilitate şi uşor de adaptat la cerinţele specifice ale instituţiilor publice, soluţiile propuse de SIVECO România în faţa reprezentanţilor acestui domeniu şi-au dovedit fiabilitate în cadrul a numeroase proiecte.
"SIVECO România a conlucrat în toate aceste proiecte cu institutii ce au înteles că cetătenii români au nevoie de acces imediat la informatiile de interes public si de servicii îmbunătătite, ceea ce nu este posibil fără o reducere a birocratiei din administratii si a volumului de muncă atribuită functionarilor publici sau fără existenta unor sisteme informatice adecvate. Propunem, astfel, soluţii care şi-au dovedit utilitatea pentru administraţia publică întrucât ne dorim ca, prin tot ceea ce facem, să oferim un soft care contează pentru mediul economic românesc", a precizat Viorel Coifan.