"Strauss România" anunţă numirea lui Răzvan Mircea în funcţia de director de marketing, începând cu luna ianuarie 2010. Domnul Mircea este absolvent al Academiei de Studii Economice, fiind licenţiat în marketing şi comerţ, şi al programului de Executive MBA al ASEBUSS.
Noul director de marketing şi-a consolidat abilităţile şi cunoştinţele ce-l recomandă pentru acest post cu experienţa acumulată în cadrul unor companii de prestigiu de pe piaţa de FMCG. Astfel, Răzvan a ocupat funcţia de Strategy & Marketing Director la Vel Pitar, liderul industriei de panificaţie, timp de 3 ani şi jumătate, a lucrat la Star Foods PepsiCo aproximativ un an ca Trade Marketing Manager şi la Carlsrom Beverages (Tuborg România) pe o perioadă de 7 ani şi jumătate ocupând diverse poziţii în departamentul de marketing al companiei până la funcţia de Senior Brand Manager Tuborg&Holsten.
"M-am alăturat echipei Strauss România cu convingerea că această colaborare va fi una benefică ambelor părţi. Îmi doresc să particip activ la dezvoltarea companiei şi să aduc valoare echipei de profesionişti pe care am gasit-o aici", a afirmat Răzvan Mircea.
Grupul Strauss este o companie listată la bursă, cu 70 de ani de experienţă în domeniu, fiind activ pe 5 continente, deţine sute de mărci şi are circa 11.000 de angajaţi. Compania ocupă poziţia a doua pe piaţa de cafea din Brazilia, ţara cafelei şi se poziţionează drept una dintre primele 7 companii din lume specializate în cafea.
Strauss România este o companie 360 grade, oferind consumatorilor săi nu numai cafea ambalată, ci şi produse care au o legătură directă cu cafeaua.