Consumul de sticlă decorativă de interior şi de oglinzi a crescut cu aproximativ 13% în ultimii ani, în timp ce procentul sticlei clare (float) utilizate la interior se află în scădere, potrivit unui studiu realizat recent de compania Saint-Gobain Glass România.
Cosmin Popescu, Directorul de Marketing al Saint-Gobain Glass România, declară: "Deşi sticla clară (float) ocupă în continuare cel mai mare procent din consumul de sticlă de interior, aproximativ 67%, în ultimii trei ani s-a înregistrat o creştere semnificativă şi pe segmentul celei de design şi a oglinzilor".
În ceea ce priveşte consumul de sticlă de interior, analiza Saint-Gobain Glass a arătat că sectorul non-rezidenţial (clădiri de birouri, ansambluri comerciale) utilizează aproximativ 70% din aceasta, în timp ce în sectorul rezidenţial se utilizează 30%, conform documentului citat.
Saint-Gobain Glass a înregistrat, anul trecut, vânzări de peste 1,165 miliarde de euro, în timp ce la nivel de grup, Saint-Gobain a consemnat vânzări de 43,2 miliarde de euro.