TELEKOM ROMÂNIA: Coronavirusul a schimbat comportamentul utilizatorilor de date şi voce

E.O.
Ziarul BURSA #Companii / 8 aprilie 2020

Începând cu a doua jumătate a lunii martie, când tot mai multe companii au adoptat telemunca şi şi-au mutat activitatea în online, se observă o schimbare în comportamentul clienţilor în ceea ce priveşte utilizarea serviciilor de date şi voce, ne-au transmis reprezentanţii Telekom România. Potrivit acestora, dacă până acum aceste servicii înregistrau valori ridicate dimineaţa şi seara, acum traficul este liniar pe tot parcursul zilei.

Sursele citate ne-au subliniat: "Pentru perioada următoare, estimăm o potenţială creştere a traficului de broadband fix cu 50-60% şi de 25-30% pentru broadband mobil.

Reţeaua Telekom Romania este bine dezvoltată şi dimensionată pentru a asigura continuitatea serviciilor în zonele critice, precum autorităţi, clinici şi spitale, şi pentru a face faţă traficului de date crescut la nivel naţional, având în vedere adoptarea telemuncii, dar şi nevoia de a ne informa. Monitorizăm în permanenţă principalii indicatori ai reţelei şi dispunem de mijloacele tehnice necesare în cazul în care anumite părţi ale reţelei necesită lucrări de upgrade datorate creşterii traficului în reţea".

Reprezentanţii Telekom România subliniază că au luat măsuri proactive pentru a furniza servicii de telecomunicaţii în parametri normali în toată această perioadă, dar în condiţii de siguranţă pentru sănătatea angajaţilor, clienţilor, furnizorilor şi partenerilor lor: "Am simplificat programul Work from Home, astfel încât angajaţii al căror tip de activitate şi structura echipei o permit, să lucreze de acasă. La acest moment, din 5.000 de angajaţi ai companiei, 3.200, reprezentând 64% din numărul total de angajaţi, lucrează de acasă. Practic, în prezent, 100% din forţa de muncă eligibilă pentru munca de acasă îşi desfăşoară activitatea în propriile case. În acelaşi timp, angajaţii din magazinele Telekom Romania şi cei aflaţi în teren beneficiază de echipamente de protecţie, iar măsurile de igienă în locaţiile în care ne desfăşurăm activitatea au fost sporite.

Totodată, am încurajat şi încurajăm clienţii să adopte aplicaţia mobilă MyAccount Telekom, pentru gestionarea mai uşoară şi în siguranţă a contului şi a serviciilor utilizate, inclusiv pentru plata acestora online. În ultimele săptămâni, pe măsură ce clienţii au interacţionat atât cu aplicaţia mobilă, cât şi cu website-ul companiei, observăm creşteri între 10% şI 30% ale operaţiunilor realizate online, comparativ cu perioada anterioară".

Telekom Romania a anunţat, în luna ianuarie 2020, că este nevoită să modifice de la 1 martie 2020 condiţiile de furnizare a serviciilor de comunicaţii electronice şi să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicaţii din portofoliul său, ne-au mai spus sursele citate, în cadrul unui interviu. Acestea ne-au explicat că preţul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV şi voce) şi pentru fiecare abonament mobil a fost majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus). Toţi clienţii rezidenţiali au fost informaţi cu privire la aceste modificări, atât prin canale de informare electronice, cât şi prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat.

"Pentru a răspunde nevoilor de conectivitate şi de entertainment din această perioadă, am oferit, însă, o serie de beneficii clienţilor noştri. Dintre acestea, amintim accesul clienţilor care deţin pachetul de televiziune TV M la grila maximă de canale, respectiv abonamentul TV L, fără costuri sau obligaţii suplimentare, până pe 30 aprilie 2020; reducere de 50% din costul abonamentului TV pentru o perioadă de 6 luni, HBO şi HBO GO incluse timp de 12 luni, plus oferta Smart TV Stick, fără costuri suplimentare, împreună cu livrarea gratuită la domiciliu a dispozitivului Google Chromecast, pentru clienţii care se abonează în perioada 6 aprilie 2020 -17 mai 2020 la serviciul de televiziune de la Telekom. Oferta Smart TV Stick include acces la 47 de canale TV online relevante pentru români (ştiri, sport, muzică, filme), disponibile prin intermediul platformei Telekom TV şi al dispozitivului Google Chromecast, care permite utilizatorilor să redea conţinutul aplicaţiilor de pe smartphone, direct pe ecranul televizorului. Nu în ultimul rând, susţinem educaţia digitală, prin pachete dezvoltate special pentru instituţiile de învăţământ, cărora le oferim gratuit până la finalul anului internet 4G şi licenţe în platforma de management educaţional Adservio", ne-a transmis compania.

În ultimele două săptămâni, peste 135.000 de elevi şi 10.000 de profesori din mai mult de 400 de şcoli din România şi Republica Moldova şi-au exercitat studiile de la distanţă prin această platformă. Ei se adaugă celor peste 300.000 de utilizatori care foloseau deja aplicaţia.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb