Grupul TeraPlast anunţă relocarea depozitului TeraPlast din Otopeni în Mega Distribution Center din localitatea Chiajna. Noul spaţiu are o capacitate de depozitare mai mare şi va eficientiza activitatea de distribuţie a companiei prin scurtarea timpului de livrare către clienţi, conform unui comunicat de presă.
Noul depozit are o suprafaţă de 5.100 mp, dintre care 1.500 mp depozit, iar 3.600 de metri pătraţi de platformă exterioară. Amplasat în vestul Capitalei la câteva sute de metri de autostrada Bucureşti-Piteşti, aproape de intersecţia acesteia cu şoseaua de centură, depozitul va deservi în special partea de sud şi sud-est a ţării, dar şi piaţa externă.
Ovidiu Gurău, director comercial TeraPlast, a declarat:"TeraPlast, prin linia de business Instalaţii, a fost unul dintre motoarele de creştere în primul trimestru al acestui an, iar tendinţa s-a păstrat şi în trimestrul doi, astfel încât extinderea spaţiului de depozitare de lângă Bucureşti a fost o decizie firească. Prin noua locaţie oferim servicii mai bune, o gamă extinsă de produse, termene scurte de livrare şi răspundem optim cererii aflate în creştere din partea clienţilor noştri din sud."
Beneficiind de o suprafaţă de depozitare suplimentară, TeraPlast va extinde gama de produse pentru instalaţii, disponibile în această locaţie. Linia de business Instalaţii cuprinde cinci sisteme de produse din PVC, PE şi PP: sisteme pentru transport şi distribuţie apă şi gaz, sisteme pentru canalizări exterioare, sisteme pentru canalizări interioare, sisteme pentru protecţie cabluri şi sisteme pentru management-ul apelor pluviale. Având rol de punct de distribuţie, din noul depozit se vor face livrări către clienţi, însă va exista şi posibilitatea ca aceştia să îşi poată ridica singuri marfa în baza unei comenzi prealabile.
TeraPlast a avut în primul trimestru din acest an cea mai bună evoluţie din Grup, înregistrând o cifră de afaceri de peste 88 milioane de lei, ceea ce reprezintă o evoluţie de 28% an/an. În aceeaşi perioadă, profitabilitatea companiei a ajuns la 12,6 milioane de lei, o creştere de 122% faţă de trimestrul 1 din 2019. Creşterile înregistrate de TeraPlast se datorează în principal evoluţiei lucrărilor de infrastructură.