Cota de tiraj a revistei satirice Charlie Hebdo atinge valori de nebănuit pe piaţa media europeană, numărul care a apărut miercuri, primul de la atacuri, fiind fost suplimentat cu două milioane de exemplare, ajungând astfel la o cifră record pentru presa franceză: şapte milioane de exemplare, scrie Le Figaro.
Iniţial, tirajul revistei fusese anunţat la un milion de exemplare, apoi, după cererea excepţională, a fost suplimentat cu trei milioane de exemplare, după ce revista a fost epuizată la doar câteva ore de la deschiderea tarabelor.
Primul număr al revistei Charlie Hebdo scos pe piaţă după atacul terorist a prezentat pe prima pagină o caricatură cu profetul Mahomed care ţinea în mâini o pancară pe care era scris mesajul "Je suis Charlie". Până la această ediţie, revista nu a avut niciodată un tiraj mai mare de 30.000 de exemplare.
Ultimul număr al revistei a fost distribuit şi peste hotare. Gestul caricaturiştilor revistei de a reveni la desenele satirice cu profetul Mahomed a generat o reacţie negativă în Turcia, care a interzis toate site-urile care publică noile caricaturi cu profetul.