Festivalul Cerbul de Aur va avea, începînd din 2006, locaţii diferite pentru fiecare ediţie. Prin noul concept de organizare a aces-tui eveniment, TVR îşi propune atît păstrarea unui brand deja cunoscut, cît şi reinventarea lui, pentru a-l adapta la noua strategie editorială şi de dezvoltare a Televiziunii Române.
Pregătirile pentru Cerbul de Aur 2006, care va fi organizat în perioada 21-23 iulie, au început deja. TVR va apela la parteneriate şi sponsorizări în organizarea festivalului, la care contribuţia televiziunii publice este de aproximativ 400.000 de euro.
Tudor Giurgiu, preşedinte-director general al TVR, a declarat: "Cerbul de Aur trebuie să devină unul dintre cele mai importante evenimente muzicale ale anului şi să contribuie la relansarea din punct de vedere editorial a brand-ului TVR. Vrem să fie dinamic şi să ofere diversitate şi calitate. Contăm pe faptul că noul concept va atrage parteneri importanţi, care să ne sprijine în realizarea unui festival adaptat tendinţelor europene şi adresat în special tinerilor, o categorie de vîrstă ignorată în ultimii ani de către TVR. Ne dorim foarte mult să organizăm în continuare Cerbul de Aur, dar este evident că el trebuie redefinit". Festivalul se va derula pe durata a trei zile, prima fiind dedicată concursului, Galei Laureaţilor, precum şi unui recital internaţional care se va adresa publicului fidel TVR, obişnuit cu tradiţia acestei manifestări. În celelalte două seri se vor organiza concerte pe scene distincte, în aer liber, fiecare cu specificul său, destinate în primul rînd publicului tînăr, care va putea urmări trupe şi solişti de valoare din România şi din străinătate. Echipa de organizare va face evaluarea posibilelor locaţii şi TVR va ţine la curent publicul cu toate detaliile de organizare, pe măsură ce acestea sînt puse la punct.