Tymbark Maspex România lanseaza Linia de Multivitamine Tymbark, singura de acest tip de pe piata româneasca

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 12 decembrie 2007

Tendinta generala a pietei: trecerea de la bauturi racoritoare carbonatate la cele necarbonatate

Consumatorul român -din ce in ce mai interesat de produse sanatoase

Tymbark Maspex estimeaza dublarea vânzarilor la sortimentul multivitamine

Compania Tymbark Maspex România lanseaza, sub marca Tymbark, Linia de Multivitamine, o linie de sucuri naturale unica pe piata româneasca prin beneficiile functionale pe care le ofera. Linia de Multivitamine Tymbark, singura de acest tip de pe piata, este disponibila de la jumatatea lunii noiembrie, în trei sortimente: Tymbark Multivitamine Nectar, Tymbark Multivitamine cu Magneziu si Tymbark Multivitamine Cocktail Rosu.

Vânzari duble estimate pentru sortimentul multivitamine

Potrivit datelor AC Nielsen, Tymbark Maspex este lider pe segmentul de nectaruri, cu o cota de 35,3%. Prin lansarea noii game de produse, Tymbark se asteapta la dublarea vânzarilor pentru sortimentul de multivitamine.

"Noua gama este produsa la fabrica de la Valenii de Munte si este destinata atât pietei interne, unde deocamdata suntem singurii cu un produs de acest tip, cât si pentru export, acest produs fiind deja prezent pe diferite alte piete pe care activam", declara Krzysztof Grabowski, Presedintele Consiliului de Administratie al societatii Tymbark Maspex România:

Consumatorii trec de la consumul bauturilor racoritoare carbonatate la al celor necarbonatate

Focus grupurile initiate de companie au aratat ca, pe piata din România, consumatorii sunt din ce în ce mai bine informati reusind sa faca diferenta între cele trei categorii principale - Still Drink, Nectar si Juice si devin din ce în ce mai preocupati de un mod de viata sanatos. Tendinta generala este aceea de a trece de la consumul bauturilor racoritoare carbonatate la cel al bauturilor racoritoare necarbonatate.

Linia de Multivitamine Tymbark vine în întâmpinarea consumatorilor, cu o gama de produse ce le ofera un complex de beneficii functionale si un gust foarte placut. Nucleul principal al consumatorilor de produse din aceasta linie este format din femei cu vârsta cuprinsa între 20 si 35 de ani, cu educatie medie si peste medie, venit mediu spre ridicat, traind în mediu urban.

Linia de Multivitamine Tymbark - Continut ridicat de vitamine

Cele trei sortimente ale noii Linii de Multivitamine Tymbark ofera beneficii functionale consumatorilor aflati în cautarea unor produse adecvate unei diete sanatoase:

-Tymbark Multivitamine Nectar, un cocktail de 10 vitamine ce ajuta la mentinerea unui organism puternic.

-Tymbark Multivitamine cu Magneziu, un cocktail de vitamine si magneziu care este esential pentru o buna utilizare a energiei de catre organism.

-Tymbark Multivitamine Cocktail Rosu, sursa de vitaminele A, B6 si D, importante pentru buna functionare a sistemului imunitar.

Conform ghidului CIAA (Confederatia Industriei Agro Alimentare a UE), vitaminele au diferite functii esentiale pentru buna functionare a organismului:

-Vitamina A este esentiala pentru functionarea corespunzatoare a celulelor corpului

-Vitamine B1 ajuta la functionarea normala a inimii

-Vitaminele B2 si B6 ajuta la asimilarea fierului de catre organism si la mentinerea unui nivel normal al acestuia

-Vitamina B12 ajuta la pastrarea performantelor cognitive odata cu trecerea timpului

-Vitaminele C si E sunt antioxidanti care protejeaza celulele corpului

-Vitamina D ajuta la mentinerea functiilor musculare odata cu trecerea timpului

Campania de comunicare aduce produsul aproape de consumator prin sustinerea unor emisiuni de succes

Pe lânga campania nationala de promovare, prin spot TV, printuri în reviste si promovare indoor, noua gama va fi adusa aproape de consumatori si prin intermediul diferitelor emisiuni îndragite de români: sponsorizarea emisiunii "Dansez pentru tine" de la PRO TV, prezenta produsului în seriale de succes cum este "Clanul Sprânceana" de la Antena 1, "Razboiul Sexelor" de la Acasa TV sau noi productii ca "Anticamera presedintelui" de la PRO TV.

Compania Tymbark Maspex a anuntat pentru 2007 o cifra de afaceri estimata la aproximativ 51 milioane de euro, în crestere cu aproximativ 20% fata de anul trecut, când a fost atins un nivel de 43 milioane de euro (fata de 15% crestere, procent declarat la începutul anului).

În prezent, Tymbark Maspex România produce în fabrica sa de la Valenii de Munte toate sucurile Tymbark, sucul de morcovi si fructe Tedi, nectarurile Carotella, nectarurile Ciao, precum si produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3în1).

Tymbark Maspex este prezenta în România din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding având loc în anul 2006. Compania are un numar aproximativ de 600 de angajati si detine o fabrica la Valenii de Munte, certificata ISO 9001/2000. Portofoliul companiei include, alaturi de marca La Festa, pe divizia de produse instant, ceaiuri granulate Ekoland, crema pudra pentru cafea Coffetta si cacao granulata Brumi pentru copii, tot sub acest brand lansând în acest an si cereale pentru consum Brumi. Pe divizia de sucuri compania detine urmatoarele brand-uri: Tedi, suc de morcovi si fructe destinat copiilor; Tymbark, sub umbrela caruia se afla toate categoriile de produs: nectar, juice 100% si still drink, precum si alte brand-uri, cum ar fi: Carotella, Ciao, Duo Fruo si Figo. Compania mama, Maspex Wadowice, are o istorie de peste 17 ani, fiind originara din Polonia si având filiale dezvoltate în 8 tari (incluzând Polonia).

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb