Danone România lansează Activia Mic Dejun cu topping de cereale, un produs hrănitor şi gustos, combinaţie consistentă de iaurt Activia şi cereale crocante.
"Inovaţia este o parte importantă din portofoliul Activia, adevăr demonstrat prin lansările de noi produse pe care le facem în fiecare an. Ideea care a stat la baza acestui produs îşi are originea în stilul de viaţă al persoanelor active, care înţeleg importanţa unui mic dejun consistent şi echilibrat, dar nu au întotdeauna timp pentru pregătirea acestuia", a declarat Anca Stroe, Brand Marketing Manager Danone România.
Realizarea produsului Activia Mic Dejun a durat circa 8 luni de la validarea conceptului cu consumatorii, iaurtul fiind lansat în mai multe ţări.
Pe lângă bacteriile de fermentare obişnuite din iaurt, fiecare porţie de Activia aduce mai mult de 5 miliarde de bacterii probiotice Bifidus Actiregularis, astfel că, dacă este consumat regulat, Activia ajută la îmbunătăţirea confortului digestiv, important pentru o stare generală de bine, mai spun specialiştii în nutriţie ai Danone.
Gama Activia este cea mai vândută mărcă a Grupului Danone, la nivel internaţional, fiind consumată în peste 72 de ţări. Prezentă pe piaţa din România din anul 2001, Activia include în prezent 15 sortimente. Fabrica Danone din Bucureşti a produs în luna ianuarie 11,5 milioane de pahare de iaurt Activia, gradul de penetrare al produsului fiind foarte mare în România: în 1 din 4 familii se consumă Activia.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate si a alimentatiei pentru bebelusi. Grupul DANONE a înregistrat în 2008 vânzări de peste 15,22 miliarde EURO.
DANONE România a înregistrat în anul 2008 o cifră de afaceri cu 18% mai mare faţă de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Sana, Smântână şi Lapte Proaspăt.