Vânzările de sisteme portabile "Dell" au crescut cu peste 140% în trimestrul al doilea

N.I.
Ziarul BURSA #Companii #IT / 12 septembrie 2007

Vânzările de sisteme portabile "Dell" au crescut cu peste 140% în trimestrul al doilea

Vânzările de laptopuri Dell au crescut cu peste 140% în trimestrul al doilea din 2007, comparativ cu perioada similară din 2006, iar vânzările de sisteme de birou au înregis­trat creşteri de peste 65% în perioada menţionată, au anunţat ieri reprezentanţii companiei.

Numărul de laptopuri comercializate de compania Dell în trimestrul al doilea, în România, a înregistrat o creştere de 144,6%, de la 7.240 unităţi, la 17.710 unităţi, faţă de perioada similară a anului trecut. În ceea ce priveşte vânzările sistemelor de birou vândute de Dell, acestea au ajuns la 15.800 unităţi în trimestrul al doilea, în creştere cu 68,1% faţă de intervalul corespunzător din 2006, când compania a raportat vânzări de 9.400 unităţi, potrivit unui studiu al International Data Corporatioan (IDC) citat de oficialii companiei, marţi, într-o conferinţă de presă.

Aceste creşteri s-au înregistrat datorită expansiunii retailului şi datorită dezvoltării serviciilor pentru companii mari, a declarat Dragoş Mateescu, directorul pentru Româ­nia al Dell.

În ceea ce priveşte poziţia Dell pe piaţa românească, în trimestrul al doilea din 2007 compania avea o cotă de piaţă valorică de 13,6% (8,2% din punct de vedere al unităţilor). În trimestrul unu al aceluiaşi an compania a ocupat locul trei pe piaţă, deţinând 8,1% pe piaţa valorică şi 5,7% din punct de vedere al numărului de unităţi.

În anul 2006, Dell a ocupat locul trei pe piaţa românească, raportând o cotă valorică de piaţă de 9,6% (6,4% din punct de vedere al numărului de unităţi).

Legat de cifra de afaceri a Dell în Româ­nia, Dragoş Mateescu a spus că aceasta va înregistra o creştere de 60% faţă de anul 2006. "Iniţial am prognozat o creştere a cifrei de afaceri cu 50% pentru 2007, dar rezultatele de pe primele două trimestre ne arată că vom creşte mai mult de atât, până la 60%", a declarat Mateescu.

El a mai spus că principalii clienţi ai Dell (53%) sunt companii cu până în 500 de angajaţi. Alţi 12% dintre clienţii Dell sunt companii mari, iar 35% dintre cumpărătorii produselor companiei sunt utilizatori casnici.

"Întreprinderile Mici şi Mijlocii sunt baza dezvoltării oricărei ţări şi va fi în continuare segmentul care absoarbe cel mai mult de piaţa IT", a declarat directorul de ţară al Dell în conferinţa de presă de marţi, dedicată lansării a şase noi produse, sub numele generic "Vostro", dedicate companiilor cu până în 50 de angajaţi.

Astfel, compania a lansat patru noi modele de calculatoare portabile, cu preţuri începând de la 535 euro, fără TVA, până la 1.157 euro fără TVA. Cele două modele de sisteme de birou (desktop) - din care unul este disponibil şi într-o variantă mai compactă - au preţuri de la 415 euro fără TVA, până la 673 euro fără TVA. Dell este unul dintre cei mai importanţi furnizori globali de sisteme şi servicii.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb