Vânzările totale ale "Nestlé" România au crescut cu aproximativ 30%

C.I.
Ziarul BURSA #Companii #Agro-alimentar / 26 februarie 2008

În anul 2007, compania Nestlé Româ­nia a înregistrat o creştere a vânzărilor de aproximativ 30% faţă de anul precedent. "Ne-am depăşit obiectivele de dezvoltare, obiectivele de marjă, precum şi obiectivele în ceea ce priveşte profitul. Acest aspect este valabil pentru toate activităţile deţinute şi oferite de Nestlé România, inclusiv diviziile de alimente pentru sugari şi copii mici şi cereale pentru mic dejun. Dacă la acestea adăugăm produsele pentru îngrijirea animalelor de companie şi îngheţata, operaţiunile companiei Nestlé România au reprezentat vânzări totale în valoare de peste o jumătate de miliard de lei", a declarat Paul Nuber - Director General Nestlé România. O contribuţie importantă în realizarea acestei performanţe a avut-o diversificarea şi lărgirea portofoliului de produse Nestlé pe majoritatea segmentelor. Anul 2007 a fost unul bogat în lansări de produse din categoriile: Siropul Nesquik, Coffee Mate şi NESCAFÉ Gold Decafeinizat, Maggi (Maggi Appetit, Maggi Poftă de...Paste cu şuncă la cuptor, Maggi Poftă de...Pui Mediteraneean, Maggi Moments Hrean, Supă văcuţă cu fidea, Supă cremă ciuperci de pădure, Supă cu 11 legume, Ciorbă de fasole, Cub vită, Piure a la minut (natural + smântână), Maggi Secretul Gustului Găină 400g) la care s-au adăugat lansările diviziilor de cereale pentru mic dejun (batoanele Fitness Chocolate şi Fitness Strawberry şi cerealele Cookie Crisp) şi alimente pentru sugari şi copii mici (formulele de lapte praf Lactogen 1 Prebio si Lactogen 2 Prebio, cerealele: Nestlé Burtică Sănătoasă, Nestlé Somn Uşor, Nestlé Fibre Delicate şi Nestlé 3 Cereale, piureurile: P"tit Gouter Fruit Cocktail, P"tit Gouter Apple Passion Fruit, Nest­lé Baby Yogo Banana, Nestlé Baby Yogo Caise).

Pentru anul 2008, compania pregăteşte lansări de produse pe toate categoriile şi, începând cu 1 aprilie, produsele Ready-to-Drink de la NESCAFÉ EXPRESS vor fi integrate operaţiunilor companiei Nestlé Româ­nia.

În prezent, portofoliul Nestlé Româ­nia este format dintr-o gamă largă şi diversificată de produse. Dintre aces­tea, napolitanele JOE, specialităţile NES­CAFÉ 3în1, NESCAFÉ 2în1 şi muştarul Maggi sunt produse în Româ­nia.

Compania Nestlé este prezentă în România din anul 1995, de atunci investind permanent pe piaţa româneas­că şi asumându-şi un angajament ferm şi de lungă durată faţă de aceasta.

Compania elveţiană Nestlé, liderul mondial al industriei alimentare, a raportat pentru anul 2007 vânzări de 107,6 miliarde franci elveţieni şi o creştere a profitului cu 15,8%.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb