Orange România a înregistrat anul trecut 1,7 milioane de clienţi noi şi venituri în valoare de 1,233 miliarde euro, în creştere cu 24% faţă de 2006, potrivit datelor financiare raportate de companie. "Cu cei peste 1,7 milioane de noi clienţi adăugaţi în cursul anului 2007 suntem foarte aproape acum de atingerea pragului de 10 milioane de clienţi. Deşi 2008 se anunţă un an şi mai competitiv, cu multe provocări pe piaţa telecomunicaţiilor, dorim (...) să lansăm multe alte noutăţi pentru a satisface aşteptările înalte ale clienţilor noştri", a declarat CEO Orange România, Richard Moat.
Orange România a raportat o creştere de 22% a bazei de clienţi, până la 9,8 milioane în decembrie 2007 şi o rată a venitului mediu pe utilizator de 10,8 euro. De asemenea, rata penetrării SIM în România a ajuns la 100%.
Datorită investiţiilor în reţeaua broadband, Orange a ajuns la peste un milion de clienţi de broadband la sfârşitul anului 2007, reprezentând o creştere cu 164% faţă de sfârşitul anului 2006.
Compania a recrutat anul precedent aproape 800 de angajaţi, ajungând la un total de 2.750 şi estimează că la finele lui 2008 va avea peste 3.000 de angajaţi în toată ţara.
Operatorul a investit aproximativ 1,4 miliarde euro în cei zece ani de prezenţă în România. Anul acesta, Orange va mai investi încă 200 de milioane de euro în dezvoltarea reţelei şi în lansarea unor noi produse şi servicii.
La nivel de grup, France Telecom, operatorul Orange, a raportat în 2007 venituri consolidate de 52,959 miliarde euro, cu 2,8 % mai mult pe bază comparativă faţă de anul anterior. Creşterea veniturilor a fost foarte puternică mai ales în ultimul trimestru al anului (cu 3,6% mai mult pe bază comparativă). Marja brută a profitului s-a mărit cu 3,1% pe baza istorică, până la 19,1 miliarde euro, cu o rată stabilă de 36,1% din venituri.