Hipermarket-urile Carrefour au înregistrat în decembrie 2005 o creştere a vînzărilor cu 20 la sută faţă de perioada similară a anului precedent, au declarat, pentru Rompres, surse din cadrul companiei. "S-au cumpărat aceleaşi tipuri de produse ca şi anul trecut, dar într-o cantitate mai mare. Topul produselor este modificat doar în ceea ce priveşte marca produselor sau condiţionarea", a explicat marketing managerul Andreea Mihai. Cel mai bine s-au vîndut, în ordine, brazii artificiali, ornamentele de brad, citricele, în special portocalele, bananele, conservele de ananas, cozonacii, vinul, şampania, seturile cosmetice şi articolele textile. "S-a menţinut ierarhia magazinelor Carrefour, din punct de vedere al vînzărilor, primul rămînînd tot Orhideea, care este şi al treilea Carrefour din lume ca trafic de clienţi zilnic, pe locul doi fiind un magazin din China", au mai precizat reprezentanţii companiei.
Vînzările "Carrefour" au crescut cu 20% în decembrie
Ziarul BURSA #Companii #Comerţ / 11 ianuarie 2006